Fout herstellen met typen

• Onderwerp starter Onderwerp starter toop
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

toop

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2004
Als ik op mijn iPad een woord fout typ geeft ie het juiste woord en het is dan de bedoeling dat je daarop klikt en dan verschijnt het juiste woord maar dat werkt niet bij mij. Wat gaat hier fout. Ik klik niet op het kruisje.

Ik heb uw vraag uit Feedback over Helpmij.nl verplaatst naar deze afdeling omdat u hier meer kans heeft op antwoord op deze specifieke vraag :)

Laatst bewerkt:
Hallo Toop. proberen.

De meeste van deze fouten treden op omdat de computer oudere softwareversies heeft of geen verbinding kan maken met de server., dus je software bijwerken.

Alles opnieuw opstarten. Installeer de nieuwste versie van iTunes op je computer als je die nog niet hebt en hang de ipad aan de computer.

Laatst bewerkt:
De software is bijgewerkt. Mijn man heeft een vrij nieuwe iPad air en van de week software bijgewerkt en die doet het ook niet

Dit werkt beter. Heb de autocorr. uitgezet. Bedankt.

Oke dat is mooi. Nu weer normaal werken en graag gedaan. :thumb: Groet manamana. ;)

Door iPad 'gevonden' woord gebruiken

Als er tijdens het typen een woord verschijnt dan is het gevonden woord blauw en staat er een kruis achter. Typ je door dan verdwijnt het woord maar gebruik je de spatiebalk dan wordt het blauwe woord in de tekst gezet met een spatie erachter. Volgens mij wordt het woord ook in de tekst gezet bij gebruik van een ander leesteken dan een spatie, bijv. een punt of een komma.
Vind je dit 'meedenken' lastig dan kan je dat onder instellingen > algemeen > toetsenbord > auto-correctie uitzetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan