Fout-id = 0xC00D11C9 CD=RW wil niet branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

anabel9

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2008
Hallo,

Fijn dat dit forum er is:thumb:
Hopelijk is er iemand die mij verder kan helpen bij de volgende foutmelding?
Fout-id = 0xC00D11C9, Voorwaarde-id = 0x00000000
Een poos geleden werkte hij met window mediaplayer nog goed:o

De pc gebruikt de vlg schijfstations
Maxtor 6Y120L0
Diskettestation
HP DVD writer 300n
Toshiba DVD-ROM SD-M1712

Nu begint het station (F) wel te draaien wanneer je er een CD-R OF CD-RW in doet maar het draaien houdt niet op en het station herkent de CD's niet. Een CD met software van programma's wordt echter wel gelezen.

0xC00D11C9: Kan bestanden niet kopiëren naar opneembare cd
Windows Media Player kan de bestanden niet naar de opneembare cd kopiëren. Deze foutmelding kan een van de volgende oorzaken hebben:

Het cd-r- of cd-rw-station is bezig. Wacht tot het station de huidige taak heeft voltooid en probeer het dan opnieuw.
Het cd-r- of cd-rw-station is niet compatibel. Controleer of het station juist is aangesloten en of u de nieuwste stuurprogramma's hebt geïnstalleerd. Probeer het daarna opnieuw.
Raadpleeg de lijst met compatibele hardware voor Windows op de Microsoft-website voor informatie over de compatibiliteit van het station en het downloaden van de nieuwste stuurprogramma's.

Alle hulp is van harte welkom, alvast bedankt voor de hulp:thumb:

Anabel

Hoi,

Je schrijft dat het wel heeft gefunctioneerd misschien naar een herstelpunt rond die tijd gaan.

Modag

CD-RW werkt niet

Hey, bedankt vr je snelle reaktie ;)
Daar zat ik ook al aan te denken, mr dan verlies ik veel belangrijke software incl. tijdelijk betaalde software schoolprogramma's:rolleyes:
grt Anabel

Dvd-rw

hai, je raakt weliswaar je bestanden niet kwijt maar wel je besturingsprogramma's die je na een bepaald herstelpunt hebt geïnstalleerd, die zijn vwb die schoolprogramma's aan die gegevens gekoppeld etc.
grt Anabel

CD-RW werkt niet

Wat wil zeggen, een opneembare cd in het station die is opgenomen met een niet-standaardindeling?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan