fout ide in logboek??

Status
Niet open voor verdere reacties.

weinberg7

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2005
Hoi all,
ik krijg telkens de volgende foutmeldingen in mijn logboek;(zie bijlage's)
Eerst draaide mijn pc uitstekent maar nadat ik deze foutmelding ineens kreeg heb ik'm geformateerd maar het heeft niet geholpen.

Ik hoop dat iemand raad weet want ik vertrouw het niet.
Mijn systeem is'
Windows Xp-pro met 2 nieuwe harddisks,ééntje van 80(gesplitst in 2 partities van 60 en 20 gieg) en ééntje van 320 gieg.Die van 80 draait als master. Ram is 1024Mb ddr.

fijne jaarwisseling iedereen!

gr..
M@rio

Bijlagen

• sshot-9.png
    sshot-9.png
    15,5 KB · Weergaven: 39
  • helpmij.png
    helpmij.png
    15,8 KB · Weergaven: 36
atapi!
Heeft dat met je brander te maken?Ik heb wel een keer diskcheck gedaan maar die gaf fouten in mijn cluster aan.Windows vervangde deze bestanden dan maar ik heb 'm tot 35% laten gaan toen ie deze check deed voor het opstarten want het duurde zo ongelooflijk lang.
Zou het dan niet met m'n harde schijf te maken hebben?
Wat raad je me aan?

bedankt alvast voor je reactie.

gr..
M@rio

Kijk zelf maar hoeveel fouten dat ie geeft.Het viel me op dat het gebeurde toen ik met nero aan de slag ging.Ik weet niet of het daar mee te maken heeft maar dat zou ik uit moetten zoeken.
Zie bijlage foutmeldingen

dank alvast.

gr..
M@rio

Bijlagen

• sshot-10.png
    sshot-10.png
    56,7 KB · Weergaven: 28
Hoi,
ik heb een diagnostic tool van western site (mijn HD is een western digital wd3200jb)geprobeerd maar hij breekt de scan af en geeft de melding"to many bad sectors"
Ik heb de schijf in september gekocht (dus zit nog garantie op)op de PC beurs in eindhoven vorig jaar maar ik ben de aankoop bon kwijt.
Wat kan ik nog doen??
Ik ben er echt kapot van want ik beleefde er eerst heel veel plezier van.

Ik hoor het wel.

vriendelijke groet

M@rio

Ik heb 'm terug gestuurd naar duitsland en inmiddels hebben ze 'm ontvangen.
Ik denk dat dat wel goed gaat komen.

bedankt!

Heb inmiddels een nieuwe thuis gekregen.Dus de HD was toch brak.

thnxxx allemaal.

gr...

Beter maar! Heb hetzelfde probleem in een veel mindere mate. Soms krijg ik die error, soms ook dagen niet.

Goed dat je een nieuwe hebt gekregen :thumb: Vaak heb je _ook zonder bon_ 2 jaar garantie bij de fabrikant van de HD.

Klopt helemaal want ik had ook geen bon meer(kwijt geraakt)maar als je je serie nummer van de harde schijf intypt op de site dan zien ze hoe lang de garantie is.Ik had tot 2009 garantie.Jij zou ook kunnen checken aan de hand van je serie nummer of je nog garantie hebt.Nooit geschoten is altijd mis zou ik zeggen.Succes anders.
Fijn hé als je zo'n goeie service hebt.

Lang leve western digital HD's.

vriendelijke groet

M@rio

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan