fout importeren *wab OE5

Status
Niet open voor verdere reacties.

pierre27

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2001
Hallo Allemaal,

heb gezocht, maar niet gevonden!!!!

Heb een PIII-333Mhz. computer met Win98SE en Outlook Express 5, (is er al een hogere versie voor Win-98SE????)
Ik wilde een .wab inporteren, echter dat mislukt en ik krijg de navolgende foutmelding:

Er is een fout opgetreden tijdens het importproces.
Het importeren kan niet worden voltooid.

mvg
Pierre

*.wab bestandje vanaf een cd-r naar de harde schijf gezet, en toen geprobeerd te importeren? Dan moet je eerst even in de eigenschappen het vinkje voor Alleen Lezen weghalen.

*wab bestandje ???

Edwin,
ik probeer het van een 1.44mb diskette te importeren in het adresboek van OE-5.
Het was mijn backup!!
Bij eigenschappen is bij kenmerken het vakje "alleen lezen" NIET aangevinkt.
heb je een andere suggestie????
mvg
Pierre

Heb je ook al geprobeerd om het vanaf de diskette naar de harde schijf te zetten, en dan te importeren?
Eventueel nog even controleren of het op de harde schijf niet alleen lezen is.
Anders kun je hem ook nog openen met Kladblok, en vervolgens uit de letterbrij (geloof me, ik heb het namelijk ook een keer zo gehad..) je adressen redden.

DAT IS DOM !!!!!

Edwin,
NEE dat had ik nog niet gedaan !!!!!

EN NU KOMT HET !!!!!

Ik kan hem niet op mijn harde schijf zetten, de disk is niet te lezen, er zitten dus fouten in/op!!!!!
Dus het ligt niet aan OE-6 maar aan de diskette.

STOM van mij, dat ik dat niet eerder geprobeerd heb, was de hele vraag overbodig geweest, ..................echter iemand anders met dezelfde cq. andere problemen , een diskette aangaande, kan er voordeel uit halen, door eerst te kijken of er geen fouten op de diskette zitten.

Sorry voor mijn late reaktie, maar ik ben even in het buitenland geweest.
mvg
Pierre

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan