Fout in Access bij Tekstbestanden importeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Indalo

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2001
Beste

Wie kan mij helpen met het volgende probleem

Op mijn PC staat Windows XP met svp 2 .Hierop is ondermeer MS Office 2003 geïnstalleerd

Ik wil nu in Access een TXT bestand importeren en krijg steeds dezelfde foutmelding “ fout bij het laden van de DLL” Bij het ontleden van die foutmelding zegt hij dat de Objecten bibliotheek niet is geinstalleert.

Ik heb office als eens volledig verwijderd een weer terug geplaatst maar die foutmelding blijft

Kent iemand van jullie dit probleem en hoe moet ik het oplossen

Indalo

Hallo,

waarschijnlijk heb je ontbrekende verwijzingen in je DB.
Ga in je DB naar de visual Basic Editor.
In de werkbalk naar Extra - Verwijzingen
Daar zal je een lijst zien waar wellicht ontbrekende verwijzingen zullen staan.
Plaats een vinkje bij de ontbrekende en wellicht is het daardoor opgelost.
Groetjes,
Lode

Het lukt nog steeds niet

Beste Lode

Bedankt voor je hulp

Ik heb via VB die verwijzigen na gekeken maar dit is allemaal o.k.
Het is ook namelijk zo dat welke DB ik open ik steeds die foutmelding krijg. Ik weet niet om welke DLL het gaat anders kon ik hem misschien terug zetten .Het heeft volgens mij iets temaken met die Objecten bibliotheek want als ik een Excel bestand wil omzetten krijg ik de zelfde fout..De installatie CD van bevat geen verwijzingen naar die Objecten bibliotheek voor die apart te instaleren.
Ik heb office nog eens volledig verwijderd maar bij de her installatie neemt de oude instellingen weer over ook al heb ik alles uit het systeem register verwijderd wat met office te maken had.

Ik heb dit nog eens aan de hand gehad en heb toen alles opnieuw moeten instaleren voor de zaak weer aan de gang te krijgen.

Weet jij of iemand anders wat dit probleem is laat het me weten.
Alvast dank bij voorbaat

Hallo,

heb je dit ook al eens geprobeert:

-Analyse en herstel
- Controleren op updates

Dit kan je vinden onder de Help in de werkbalk van Access.

Lode

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan