Fout in besturingssysteem

Status
Niet open voor verdere reacties.

superracezip

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2006
Berichten
6
Heej allemaal

mijn computer wil niet meer starten nadat ik de instellingen van mijn videokaart heb veranderd

nu wil ik windows opnieuw installeren omdat hij tog een keer leeg moet en er niks bijzonders op staat maar nu komt er in beeld te staan tijdens het opstarten :

No device are found
bios is not installed

nu probeer ik hem zonder windows cd te starten maar dan gaat ie gewoon verder
en komt er na een tijdje te staan :
Client mac ADDR 00 0C 76 B4 2A B6
Guid 00000000-00000-00000000
DHCP... /

dan verdwijnt alles en komt er bovenin het beeldscherm : Fout Tijdens Het Laden Van Besturingssysteem te staan

okeej dan probeer ik windows opnieuw op mijn computer te zetten
zet de computer opnieuw aan en doe de windows prof incl SP 2 erin

er komt dan te staan : Druk op een toets om de computer vanaf een cd op te starten
dat doe ik dan ook en krijg ik een blauw scherm waarbij onderin dingen komen te staan zoals
Druk op F2 voor automatisch systeem herstel
en F6 nog iets

daarna gaat ie bestanden laden zoals : Usb toetsenbord enz

het scherm word daarna zwart en komt er opeens te staan :

setup kan geen vasteschijfstations in uw computer vinden

Zorg ervoor dat de schijfen zijn ingeschakeld , op de juiste wijze op de computer zijn aangesloten en dat de hardwareconfiguratie voor de schijven correct is. U dient hiervoor mogelijk een door de Fabrikant geleverde diagnotisch progamma of installatieprogamma uit te voeren

Setup kan niet doorgaan. Druk op F3 om setup af te sluiten

Ken iemand mij helpen :(
 
"Zorg ervoor dat de schijfen zijn ingeschakeld , op de juiste wijze op de computer zijn aangesloten en dat de hardwareconfiguratie voor de schijven correct is. U dient hiervoor mogelijk een door de Fabrikant geleverde diagnotisch progamma of installatieprogamma uit te voeren"

Deze kan je vinden op de site van de fabrikant
 
okeej dat is gelukt en krijg nu het volgende te zien nadat ik overeen ben gekomen met de voorwaarden

8ddcbe83d5d04c28.jpg


nu komt er onderin het vakje niks te staan dus probeer ik op C te drukken om een nieuwe aan te maken maar daar reageert ie niet op

dan druk ik op enter en komt er een fout melding namelijk :

er is een probleem gevonden, windows is afgesloten om schade te voorkomen.

Het probleem wordt waarschijnlijk door het volgende bestand veroorzaakt: Setupdd.sys
Page_Fault_m_nonpaged_arae

Als dit de eerste keer is dat u dit scherm met stopfout ziet, moet u de computer opnieuw opstarten. Als het scherm nogmaals wordt weergegeven, Kunt u het beste de volgende stappen uitvoeren :

Controleer of alle nieuwe hardware en software op de juiste wijze zijn geinstalleerd.
Is dit een nieuwe installatie, vraag de leverancier dan of er een nieuwe windows updat is die u nodig heeft.
Als de problemen zich blijven voordoen, Dient u alle hardware en software te verwijderen of uit te schakelen. Schakel bios-geheugenopties zoals caching of het maken van schaduwkopienen uit

Technische informatie :

***Stop : 0x00000050 ( 0Xe52b4808, 000000000, 0xf77bfe4c, 0x00000002 )

*** Setupdd.sys -adress f77bfe4c base at f779b000, Date stamp 3b7d8507

Wat moet ik nou doen nieuwe partieties maken en hoe ?

Alvast bedankt :)
 
Tip, haal de tweede schijf eruit, en begin opnieuw, verwijder dan eerst die partitie, en begin opnieuw.

Als je de tweede schijf er niet uithaald, wordt de eerste partitie van die schijf, de C:, indien je de partitie van de eerste schijf verwijderd.
 
het plaatje heb ik van internet af gehaald en is dus niet van mij...
heb namelijk maar 1 harde schijf en dat is er 1 van maxtor 30 gb
 
Je hebt geen SATA schijf?

Haal die partitie eraf en zet er een nieuwe op, en probeer het opnieuw.
 
Met een SATA schijf en GEEN Intel chipset, zul je eerst de sata/raid drivers van een flop, met F6 in het begin van de installatie, moeten laden.

Met een Intel chipset, zal deze in de bios op de ata emulatie moeten staan, of op native.
 
als er komt te staan druk op F6 om de said drivers te installeren reageert de F6 knop niet :S en daarna komt druk op F2 om automatisch systeemherstel doet F2 het wel :S
wat is er dan aan de hand ?
 
De reactie op F6, komt later, als de standaard drivers zijn geladen, van de cd, dan E intoetsen, driver kiezen, en 2 x enter kiezen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan