• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Fout in Code Excel, Competitie voetbal schema

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjonniej87

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2012
Hallo allemaal,

Als eerst bedankt voor de moeite bij het vorige topic. Dit gaat om het zelfde bestand als waar het nu omgaat.

In het Excelbestand heeft (Volgens mij) Jezet voor mij een hoop werk verschoven. Nu komen we alleen met het probleem dat als team 16 een 'doelpuntwaarde' heeft dat hij op #NB komt. Zouden jullie voor mij kunnen kijken? Ik kan zelf helaas niets vinden doordat mijn Excelskills niet zover reiken.

Bestand is geupload :)Bekijk bijlage BrawlFIFA Stand.xls

Alvast bedankt.

Bekijk bijlage Kopie van BrawlFIFA Stand-1.xlsDe Kolommen BO tot EC zichtbaar maken.
Ik de tabel Doelpunten thuisspelend team, in de formule de Waarde AW veranderen in AY.
In de tabel Doelpunten uitspelend team, in de formule de Waarde AW veranderen in AZ

Oftewel in deze twee tabellen het bereik uitbreiden.

Ik hoop dat ik duidelijk ben.

Ik heb nieuw bestand bijgevoegd :)

Rooie Darp,

Bedankt voor je supersnelle reactie!
Helaas zit er nog steeds een foutje in het schema. het doelsaldo van team 16 wordt niet verwerkt in de stand. Hij staat dus nog op doelsaldo 0, maar ook de tegenstander van Wiener Neustadt krijgt zijn goals er niet bij. Heeft u misschien nog een idee waar het aan kan liggen??

Nogmaals al bedankt voor je hulp!!!

sjonnie87 in DA23 de formule doortrekken oftewel
Code:
=SOM(DA3:DA17)
plaatsen.

Volgens mij werkt het dan

Rooie Darp,

Ik heb het geprobeerd maar dan komen alleen de goals van Wiener Neustadt erbij. De tegendoelpunten die hij krijgt komen niet bij de andere clubs erbij. als voorbeeld:

Wellington Phoenix heeft 4-0 gewonnen van Wiener Neustadt. -doelpunten komen nu wel bij Wiener, maar de + punten komen niet bij Wellington. Verder alle doelpunten tussen alle wedstrijden wel, alleen de goals met Wiener blijven nog een probleem.

Help?

Super bedankt!!!!!

Ik dacht dat ik alles had nagekeken, maar helaas :-(

Nogmaals super bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan