Fout in configuratie updates Vista 64 bits

Status
Niet open voor verdere reacties.

robpunt

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2006
Berichten
23
Sinds 4 dagen in het bezit van Medion Akoya E3300 D, 4Gb intern, Windows Vista Home Premium 64 bits + SP1 geinstalleerd. Vervolgens via Windows Update staan er 41 updates klaar, deze haal ik binnen en de updates worden geinstalleerd. Na installatie gaat de PC opnieuw opstarten en krijg ik de melding dat de updates worden geconfigureerd. Fase 1 loopt prima, doet de volledige 100% maar bij fase 2 krijg ik steeds na 2 % de melding dat de updates niet juist zijn geconfigureerd en de wijzigingen ongedaan worden gemaakt. Dit duurt dan weer enige minuten en vervolgens start de PC weer gewoon op en krijg ik na enige tijd wederom de mededeling dat er 41 updates beschikbaar zijn en begint het hele verhaal weer opnieuw!
Contact met Helpdesk Medion gaf aan dat ik de PC in de Veilige Modus moet opstarten en in de root C:\Windows de map "Software Distribution" moet verwijderen. Dit gedaan, de 41 updates weer binnen gehaald en....jawel...probleem blijft bestaan.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen ?
 
Mijn zus heeft ook onlangs een Medion Akoya gekocht (niet helemaal hetzelfde type denk ik), daar stond standaard vista 32-bits op, ik heb dan maar 64 bits geinstalleerd aangezien er ook 4Gb ram in zat maar met updates waren er daar ook heel wat problemen, ik heb opnieuw geinstalleerd, problemen waren dan even opgelost maar deze kwamen snel terug.

Dan maar terug naar 32 bits gegaan aangezien zij toch nooit echt 4Gb in gebruik zou nemen en daar heeft ze geen problemen meer met updates en dergelijke.

Ik zou dus zeggen dat je misschien nog eens kan opnieuw installeren aangezien je toch maar pas hebt geinstalleerd en het dus nogmaals probeert maar waarschijnlijk is er gewoon ergens een foutieve update tussen die 41 updates die het voor de andere allemaal *verkloot*
Het is natuurlijk niet zo handig om die update te gaan zoeken(Het enigste wat ik daarop kan verzinnen is om elke update apart te installeren :confused:)
 
Ik heb net alleen de essentiele updates binnen gehaald, dit gaat goed. De fout zit hem dus in de aanbevolen updates, dit even ter info. Het grootste prbleem is dus opgelost, maar als iemand weet hoe ik ook de aanbevolen updates binnenkrijg zonder de eerder genoemde problemen, dan hou ik me aanbevolen !
 
ja, elk apart installeren lijkt met het gemakkelijkst om erachter te komen welke van al je updates foutloopt
 
ja, elk apart installeren lijkt met het gemakkelijkst om erachter te komen welke van al je updates foutloopt

ik heb onlangs dezelfde problemen gehad met de Medion Akoya E3300 D wat blijkt nu medion levert er de 32bits bij en de 64bits dan denk je van oh mooi dan kan ik hem optimaal gebruiken niet dus....

wat blijkt medion support geen drivers voor de 64 bits...
hier kwam ik onlangs achter nadat ik na bijna 1 jaar draadloos internet heb gehad.
door de defecte router hebben we een nieuwe aan moeten schaffen hierdoor kreeg ik geen standaard gate-away door....

na 2 weken zonder internet hebben gezeten van alles geprobeerd maar tevergeefs
toch maar even naar de help desk gebeld...

dit kwamen met dit verhaaltje....
ze waren verplicht van microsoft om de 32 en 64bits te leveren...

mijn mening is dat ze dan ook maar drivers voor 64bit hadden moeten ontwikkelen...

met de updates geen problemen gehad op de 64bits...

Mvg Davey
 
Fijn dat je je ervaring hier even post. Het is echter al een ouder topic.
Daarom sluit ik het topic.
Mocht je hierover nog wat kwijt willen kun je zelf een topic starten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan