Fout in dll32 na eerste keer scannen met AVAST

Status
Niet open voor verdere reacties.

koen18

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 apr 2009
Ik heb laatst een trial (geloof ik, omdat die nu al zegt dat ik iets moet aanschaffen) van AVAST antivirus gedownload.
Nadat ik hem geïnstaleerd had liet ik gelijk mijn computer scannen, hierbij vond die een virus genaamd "dll.32". Ik weet niet precies meer wat ik ermee gedaan heb, volgens mij heb ik op herstellen geklikt.
Na dit alles deed mijn internet het niet meer (de nieuwere versies van MOZILLA FIREFOX en INTERNET EXPLORER), MSN bleef wel gewoon werken. Ik ben toen aan een oude versie van MOZILLA FIREFOX gekomen (die geen hotmail en natschool kan openen en heel veel sites werken maar half).
Ik heb wat gezocht via google en heb iets gedaan wat iemand van een ander forum vertelde (windows knop+r -> msconfig -> tabblad opstarten -> iets met dll.32 erin weg vinken), dit heb ik gedaan, maar toen ik opnieuw opstarten moest ik hem weer aan klikken (?), dus dat deed ik weer en sinds dien doet mijn MSN het ookal niet.

Elke keer als ik de computer opstart krijg ik de foutmelding "Er is een fout opgetreden tijdens het laden van dll32", ik word er onderhand wel gek van en moet persé naar school nu zodat ik huiswerk kan maken..

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Mijn computer is zo goed als zinloos zonder msn/goed internet, kan niemand mij helpen?

Dll32

sorry dat ik hier even in kom zonder antwoord maar ik ken iemand met het volgende probleem

"RunDLL

er is een fout opgetreden tijdens het laden van dll32

Kan opgegeven module niet vinden"

is wel vista weet niet of dat ik iets kan uitmaken.
en ik weet ook niet wanneer ze die fout heeft gekregen.
en zelf begin er niet aan want ik weet niet of die dll's van vista en windows het zelfde zijn

alvast ne dikke merci vo te helpen he ;)

nogmaals sorry dak ier zo tussen kom maar kheb weinig tijd vo degelijk te zoeken en dees was et eeste dak zag me dll

Uit onze voorwaarden:

'Breek niet in' in andermans vraag, heb je een soortgelijk probleem, stel zelf een nieuwe vraag.

Dus graag zelf een topic starten :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan