fout in een I/O-apparaat

Status
Niet open voor verdere reacties.

tresan

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2004
Wanneer ik mijn mp3 speler aansluit op een (willekeurige) computer en de verwisselbare harde schijf (de mp3 speler dus) probeer te openen, krijg ik de melding: Kan de opdracht niet uitvoeren door een fout in een I/O-apparaat.

Wie weet hoe ik dit probleem kan oplossen?

Bedankt,
Groetjes Tresan

ps. Ik heb eens geprobeerd om word-bestanden e.d. op mijn mp3 speler (merk: tom-tec) te zetten zodat ik die kon overzetten naar een andere computer. Dit ging prima en ik ben er van uit gegaan dat ik hem ook wel als usb-stick kon gebruiken.
Nu heb ik er laatst een aantal bestanden op gezet en de muziek er af gehaald, sinds dien kan ik de verwisselbare harde schrijf niet meer openen.

Ik weet niet precies hoe ik dat het best zou kunnen doen, maar ik ben in 'mijn computer' met de muis op de verwisselbare schijf gaan staan, dan rechtermuisknop en drukken op formatteren, maar dan gebeurd er niks.

Ik las ook iets over reboten?? Is dat een optie? Hoe moet dat?

rebooten?
Das heropstarten...:confused:
Is er nergens geen reset-functie te vinden op dat toestel?

James:)

ohw hihi,

Nee helaas. Geen reset knopje of andere manier uit handleiding waarmee je kan resetten. Ik heb de mp3 speler ook al uit elkaar gehaald om te kijken of er nog een knoopcel in zat, maar ook dat niet. Dus geen idee hoe ik hem zou moeten resetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan