fout in explorer.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

ar2nl

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2004
Berichten
11
Ik ben bang dat een anti-spyware adware en/of spybot bestanden van explorer.exe heeft weggegooid. Na een anti-spyware sessie kan ik namelijk verschillende toepassingen niet openen.
Elke keer dat ik Mijn Computer wil openen krijg ik de foutmelding "In EXplorer.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten."

Help!
 
Probeer eens een systeemherstel naar voor het scannen met adaware.

Dan zou de verkenner weer goed moeten zijn. Daarna kun je weer voorzichtig scannen.

Systeemherstel kun je vinden bij start, alle programma's, bureau-accessoires, systeemwerkset, systeemherstel. Daar klik je een vetgedrukte datum aan van niet te lang geleden.
 
mmmmh help nog niet

dank voor je bericht maar dit helpt nog niet. Ik snap 't niet, wat zou dit kunnen zijn?
Ik dacht anders aan formateren maar ik kan helaas geen bestanden branden. En mijn netwerk met de andere pc's doet 't niet waardoor ik de bestanden ook niet kan verplaatsen.:-(
Ellende:-(
 
Hoe bedoel je dat dit nog niet helpt. Als je echt een systeemherstel hebt gedaan naar voor het probleem, dan zou hij het echt moeten doen. Heb je echt een systeemherstel gedaan in die korte tijd?

Anders is het scannen met die programma's niet de oorzaak geweest. Lijkt me toch al vreemd, want adaware en spybot zijn in principe heel veilig.

Plaats anders eens een hijackthis log in het volgende topic http://www.helpmij.nl/forum/forumdisplay.php?s=&forumid=272

Uitleg kun je hier vinden http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=176460

De experts zullen je log bekijken en die kunnen vreemde dingen herkennen.
 
helaas...

ik heb gedaan wat je zei: systeemherstel. Ik kon echter niet teruggaan naar augustus bijvoorbeeld; er gebeurde gewoon niets. Ik kon alleen systeemherstel op vandaag doen...
Ik weet 't ook niet.
 
O? Vreemd, dus een eerdere status van deze computer herstellen kan dan ook niet.

Probeer dan die optie met hijackthis eens:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan