fout in explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

compres

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Berichten
943
Ik heb steeds een onbekende fout in de explorer. Ik kan geen opdracht meer geven of dat bordje verschijnt.
Kan ik ook op de een of andere manier alleen de explorer herstellen? Het gaat niet over de internet browser.

Erik
 
een schermpje dat altijd verschijnt als er iets fout gaat.
DUS GEEN BLAUW SCHERM.

ERIK
 
Kun je misschien een screenshot van dat schermpje meesturen. Ik weet nog steeds niet welke je bedoelt.
 
nee, want ik weet niet hoe je een screenshot maakt.
maar ik wil alleen maar weten of ik een fout in explorer kan herstellen zonder dat ik het hele systeem er opnieuw moet op zetten.
Want ik ben bang dat als ik het systeem er overheen draai, ik al m´n programma´s weer opnieuw moet installeren.

Erik
 
Om een screenshot te maken druk je op printscreen en opnet vervolgens een grafisch programma, bijvoorbeeld Paint of PhotoEditor. Hier klik je op plakken en vervolgens kan je de afbeelding opslaan als bijvoorbeeld JGP bestand. Dat kan je hier als bijlage toevoegen (let wel op de maximale grootte van 102 kb).
 
bedankt wim. Ik zal het onthouden. Het probleem is al opgelost. Het programma ADCee had een conflict met de explorer. Ik heb ADCee verwijderd en ben van het probleem verlost.

Erik
 
sw portal

Laats had ik een probleem met opstarten van Explorer .
Fout melding:( kan: C/windows/system/ SWPortal niet vinden) .
Nu heb ik dit op kunnen lossen:
Start- Uitvoeren- msconfig (in typen)- opstarten (submap aanklikken)- swportal (is aangevinkt aanvinking weghalen). Het is namelijk een opstart programma.
Ik heb het niet kunnen verwijderen maar als je het uit zet dan zal explorer niet standaard naar SWPortal gaan, en kun je vervolgens bij opties in explorerer de startpagina naar wens instellen.

Veel succes
GRT TMH
 
We zijn nu een paar dagen verder en het probleem doet zich weer voor. ik heb er geen programma´s bij gezet dus daar hoef ik het probleem niet meer te zoeken. wie kan mij helpen om de windows explorer weer in orde te krijgen.

Erik
 
Ik wil best helpen maar dan moet ik wel weten wat voorn foutmelding je krijgt.
 
Mijn zoon kwam op het idee dat het wel eens het Nview programma kon zijn dat stoorde. Zo als je ziet heb ik al eerder een vermeend programma eraf gegooid. Nview hebben we eraf gegooid en nu is alles weer in orde.
Ik maak nog even een herstel punt en dan hoop ik dat alles goed gaat.
Bedankt voor jullie hulp.
Erik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan