fout in habbo retro r63

Status
Niet open voor verdere reacties.

henkjan111

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2011
Berichten
221
hallo,, ik heb een habbo retro r63, http://majaworld.tk
mensen kunnen zich registreren, maar als ze het hotel openen geeft hij aan: download flash player wie weet hoe ik dit moet oplossen? (flash player staat al geïnstalleerd)
log je zo nodig in op maja:
gebruikersnaam: hoi
wachtwoord: hoihoi
server info: phoenix 3.6.4
alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
wat is de echte site? Iedereen weet dat tk een doorverwijssite is. En die doet het bij mij iig niet.
 
- Je ipadres komt wel tevoorschijn in Firefox als je aangeeft dat je wachtwoord wilt opslaan. (Dit is niet te veranderen)
- Je layout is op zich wel oke. :)
- Als ik inlog met mijn Maja account komt er te staan dat ik adobe flash player moet installeren, dit heb ik nogmaals gedaan maar geen verandering.
- De balk met 0 gebruikers online blijft op 0 staan als ik ingelogd ben.

Met welk programma doe je dit dan kan ik het ook proberen en als het mij lukt dan kan ik vertellen wat je moet doen ;)
 
- Als ik inlog met mijn Maja account komt er te staan dat ik adobe flash player moet installeren, dit heb ik nogmaals gedaan maar geen verandering.
Dat is juist net het probleem waarom ik deze tropic open!
En ik ga niet zeggen hoe je een retro maakt, ik denk dat jij gewoon zegt: leg me uit hoe het moet, zodat jij een retro hebt!
 
Tuurlijk Henk-Jan. Maar bij deze druk ik op Meld misbruik. Want Habbo Retro's zijn namelijk ILLEGAAL. Helpmij is een LEGAAL forum ;)
 
Nou,, ik kan je vertellen: habbo retro's zijn NIET illegaal, want sulake doet er niks aan, terwijl zet dat wel kunnen! dus meld ik jou als misbruik!
 
Habbo retro's zijn illegaal behalve als je hem voor jezelf houdt. Dat betekend dat niemand anders erop kan even voor de kleine kindjes die habbo retro's willen maken henkjan111. Ik kan op jouw server dus is ie illegaal, ik zou deze van het net afhalen als ik jou was want er zijn genoeg boetes uitgedeeld voor zulk soort servers. Ik zal dan ook niet aarzelen je aan te geven bij Sulake ;)
 
Hier gaat een slot op. Retro habbo is niet toegestaan, dus Helpmij.nl werkt hier niet aan mee. Er zijn meerdere topics over Retro Habbo gesloten hier.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan