fout in het script voor internet explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Youri

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2004
Hallo,

De laatste dagen ondervind ik een probleem op mijn pc. Ik werk met XP en heb telenet.
Terwijl ik bezig ben op de pc (niet alleen op internet) dan komt er soms hetvolgende bericht tevoorschijn:

Fout in het script voor internet explorer
Er is een fout opgetreden in het script op deze pagine
Regel :2
Teken : 7
Fout : ongeldig teken
Code : 0
URL : http://www.clickspring.net/advert/hub2.php?p=vavc
Wilt u doorgaan met het uitvoeren van scripts op deze pagina?
Ja Nee

Ik druk telkens nee.
Ook ben ik al eens gaan kijken naar die site, maar ik begrijp het eigenlijk allemaal niet.
Ik heb adware en spybot search en destroy al laten lopen en ze vinden wel iets. Ik verwijder het dan ook, maar het bericht blijft toch maar komen.
Ik weet echt niet meer hoe ik dit bericht moet wegkrijgen!

Iemand die mij kan helpen a.u.b. ????

Youri

Doe dit eens: AANvinken in IE/Extra/Internet-Opties, tabblad Geavanceerd (blokje Surfen), regel 'foutopsporing in scripts uitschakelen' en UITvinken 'melding van elke scriptfout weergeven.' Ligt vaak aan de webmaster(s) hoe een site is opgebouwd.

fout in scrip

Ik heb gekeken bij geavanceerd en het vakje dat je bedoelde was reeds aangevinkt.

Youri:)

Uhm, zijn 2 vakjes. :)

Mogelijk toch even een Hijack This Logje plaatsen: Lees het begin van dit topic eens door en voer het uit: klik-->Helpmij tegen spyware offensief deel 5<-- Mocht na gebruik van AdAware en/of Spybot het probleem blijven plaats dan ALDAAR ook een Hijack This Log, dus niet hier, staat allemaal beschreven hoe je een en ander moet gebruiken, experts helpen je vervolgens ook daar verder.

Laatst bewerkt:
en anders:
- Extra
- Internet-opties
- Geavanceerd
- Standaardinstellingen herstellen
('s proberen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan