Fout in McAfee

Status
Niet open voor verdere reacties.

mistic gamer

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2005
Telkens als ik mijn computer opstart krijg ik deze foutmelding te zien.

Het Probleem

Wat kan ik hier tegen doen? of nog beter hoe los ik het op?

Hoi,

Kijk eens hiernaar:
Internetbalk:
Extra, Opties, Tabblad geavanceers, surfen. Foutmelding in scripts/software uitschakelen.

Dingeman zei:
Hoi,

Kijk eens hiernaar:
Internetbalk:
Extra, Opties, Tabblad geavanceers, surfen. Foutmelding in scripts/software uitschakelen.
Nu wil ik niet flauw doen, maar kan je niet beter het probleem aanpakken in plaats van de foutmelding te verbergen?

James :)

Is ook zo, doch deze staan bij mij ook beide aangevinkt vandar mij antwoord daarop

vraag verplaatst naar de juiste sektie.

Ik kan nou niet echt zien of deze melding van Internet Explorer komt of van McAfee. Indien IE dan heeft Dingeman gelijk. Zo moet het staan, die fouten worden meestal veroorzaakt door de opmaak van een website. In IE/Extra/Internet-opties,tabblad geavanceerd.

j9sw3p.jpg

Indien het wel door McAfee komt dan lijkt mij het advies van James007 zinvol.

Laatst bewerkt:
Heeej daarnet verwees die link nog naar het origineel, nu verwijst ie naar de thumbnail van imagehack zelf... hu?
Nou gezina, als je vroeger was geweest had je het nog kunnen lezen :p
( http://img278.imageshack.us/img278/6074/probleem1xc.gif lijkt er al meer op )

Maar het gaat niet om gelijk halen. Simpelweg de foutmelding uitzetten is geen oplossing. Het probleem blijft.

Maar als het bij IE is dan kun je zoeken dat je ons weegt maar het ligt aan de website zelf ;)

Als je zeker weet dat de werking van je antivirus niet in het gedrang komt, en het probleem onoplosbaar is door een herinstallatie van het programma, dan kan je besluiten dat het ofwel aan de website ligt, ofwel aan IE ligt, en dán kan je de foutmeldingen uitzetten natuurlijk.

Nou ik heb geprobeerd wat dingeman zei maar of ik nu de vinkjes, bij fout in scripts voor Internet explorer of die eronder voor andere toepassingen, aanvink of juist weg vink. na een reboot komt de foutmelding vrolijk terug. Ik denk dus dat het niet aan Internet explorer ligt. Maarja hoe los je het op?
Een reinstall lijkt me sterk want de rest van McAfee doet het gewoon goed. loopt nooit vast doet niet raar of geeft enig teken dat er iets fout is.(op die foutmelding na dan :p)

@mario. De foutmelding komt altijd bij het opstarten al in beeld. zonder dat ik ook maar op internet ben geweest.

Laatst bewerkt:
Als een herinstallatie het kan oplossen.... waarom niet? Je doet er niks verkeerd mee...

James:)

Hoi,

Wanneer de foutmelding na een re-start terug blijft komen zou ik toch eens overwegen voor een re-instalatie. Ookal werkt de toepassing goed. In Mcaffee zitten zovele toepassingen, ouderlijk toezicht, spyware, emailcontrole, noem maar op. Het is dus (bijna) niet te controleren of deze met foutmelding allen perfect werken.

Ik kwam op dit forum een en ander tegen, scroll naar halverwege, lees het eens door, je kannie weten. :)

@ James007, het gifje was eerst heeeeel klein toen ik dit topic tegen kwam, vandaar mijn eerdere reactie. :)

Laatst bewerkt:
thx man, presies het probleem wat ik ook heb. Ik ga gelijk uitproberen of het werkt. :thumb:

EditHet is me gelukt. De foutmelding komt niet meer voor. Ik heb zoals Gezina me heeft aangeraden die link doorgelezen. Ik heb nu de script engine van McAfee opnieuw geinstleerd. Je kan het hier vindenMcAfee script update

BTW Is wel een validatie van windows voor nodig.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan