Fout in mijn Windows 7?

Status
Niet open voor verdere reacties.

HpLaptopUser

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2010
Goedeavond heren en dames,

Ik heb onlangs Windows 7 Ultimate op mijn Computer. Ik heb de laatste week in 1x last van het opnieuw opstarten van de computer. Er verschijnt een blauw beeld met allemaal woorden en cijfers en vervolgens start die opnieuw op. Als ik mijn wachtwoord ik wil vullen krijg ik weer hetzelfde en start die weer opnieuw op. Wat kan het probleem zijn en wat kan ik hiertegen doen?

Met vriendelijke groet,

HpLaptopUser

Als je kans ziet de foutmelding te vermelden kunnen we er iets meer over zeggen :)

Wintoets+pause/break->geavanceerde systeeminstellingen->opstart en herstelinstellingen,haal 't vinkje weg bij "opnieuw opstarten".
De volgende keer blijft het BSOD staan,schrijf de foutcodes op of maak een foto en post 'm hier.
Succes.

Edit: of download BlueScreenView een handig progje dat de dumpfiles voor je leest.

Laatst bewerkt:
Wintoets+pause/break->geavanceerde systeeminstellingen->opstart en herstelinstellingen,haal 't vinkje weg bij "opnieuw opstarten".
De volgende keer blijft het BSOD staan,schrijf de foutcodes op of maak een foto en post 'm hier.
Succes.

Edit: of download BlueScreenView een handig progje dat de dumpfiles voor je leest.

Hallo, dank jullie wel voor jullie reactie. Helaas kan ik geen foto uploaden maar dit krijg ik te zien:

Check to make sure any new hardware of software is properly installed.
If this is a new installation ask your hardware or software manufacturer for any windows update you might need.

Run the driver verifier against any new (or syspect) drivers.
If that doesn't reveal the corrupting driver, try enabling special pool.
Both of these features are intended to catch the corruption at an earlier.
point where the offending driver can be identified.

If you need to use safe mode to remove or disable components,
restart your computer. If this screen appears again, follow these steps:

Check to make sure any new hardware or software is properly installed.
If this is a new installation, ask your hardware or software manufacturer for any windows updates you might need.

If problems continue, disable or remove any newly installed hardware or software. Disable BIOS memory optisch such as caching or shadowing.
If you need to use safe mode to remove or disable components, restart your computer, press F8 to select Advance startup options, and than select safe mode.

Technical Information:

***STOP: 0X000000c5 (0x00000000, 0x00000002, 0x00000000, 0xBA96b985)

Ik snap niet veel van dit scherm maar wat ik begrijp dat er iets met de hardware of software is. Ik heb niks aan hardware of software geinstalleerd. Dit gebeurde opeens en komt steeds vaker voor. De pc start continu automatisch op.

Wat kan ik nu het beste doen?

Geef 's wat info over je pc,want volgens de stopcode is dit een hardwarefout.
Naam/type van je pc/laptop,origineel besturingssysteem,heb je 'm ge-upgrade of een schone installatie gedaan,heb je windows upgrade advisor klik hier gedraaid voor je 'm installeerde enz.
Heb je de 32-bits of de 64-bits versie geïnstalleerd?
Download PcWizard 2010 en kijk naar je systeemspecs.

Laatst bewerkt:
Geef 's wat info over je pc,want volgens de stopcode is dit een hardwarefout.
Naam/type van je pc/laptop,origineel besturingssysteem,heb je 'm ge-upgrade of een schone installatie gedaan,heb je windows upgrade advisor klik hier gedraaid voor je 'm installeerde enz.
Heb je de 32-bits of de 64-bits versie geïnstalleerd?
Download PcWizard 2010 en kijk naar je systeemspecs.

Ik heb een 32-bits upgrade gedaan. Ik heb een packard bell, is orgineel besturingssysteem. Ik heb alles gedaan om te kijken of windows 7 hierop kon draaien en kon makkelijk. De type pc die ik heb is Packard Bell GA T671MG (moederbord). Het type precies kan ik niet vinden.
2x1GB intern geheugen
32-bits besturingssysteem
socket 775

gewoon een standaard computer met moederbord GA T671MG.
Aan hardware heb ik niks extra ingebouwd of vervangen.

Hoop jullie voldoende te hebben geinformeerd en ik hoop dat julli eeen oplossing hebben voor mijn probleem

Kijk hier vul je serienr. in zoals in voorbeeld
Edit: Probeer in de veilige modus op te starten en kijk of hij dan wél normaal opstart.
Wat is je BIOS-versie? klik

Laatst bewerkt:
Kijk hier vul je serienr. in zoals in voorbeeld
Edit: Probeer in de veilige modus op te starten en kijk of hij dan wél normaal opstart.
Wat is je BIOS-versie? klik

Hij start wel normaal op en functioneerd wel gewoon. Alleen wilt die een x spontaan uitvallen en krijg ik dat blauwe scherm met die tekst. Dan vraagt die om opstartherstel of normaal opstarten. Bij beide blijft die het doen.

Kijk 's via Configuratiescherm->onderhoudscentrum->probleemoplossing of er een probleem gevonden wordt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan