fout in partition magic = alles weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

math.random

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2003
Het probleem is misschien min of meer gelijkaardig aan een onderstaande topic, maar het probleem bij mij is dat -bij het aanmaken van een nieuwe partitie- partition magic na 61% weigerde verder te verdelen. CTRL+ALT+DEL dan maar.... Bij het opnieuw opstarten stond me echter een grote verrassing te wachten. Mijn hele 'hoofdpartitie' was veranderd in allerlei ingewikkelde tekens. Ik baal er echt van: hier stond al mijn werk in van afgelopen jaren. Voorlopig wil ik niet te snel handelen en weten welke manier de beste is om zoveel mogelijk data terug te krijgen (heb daarom ook gewacht met het installeren van het programma omschreven in een vorige topic) Alle hulp zou welkom zijn en ik zou iedereen heel dankbaar zijn.

probeer eens met Fdisk onder dos?
maar dan ben je wel al je gegevens kwijt die er opstonden,kdenk niet dat je je gegevens nog kunt trug krijgen hoor op welk manier dan ook,maar waarom geen backup's gemaakt als ze toch zo belangrijk waren???
Greetz
Stoets

Plaats de harde schijf in een andere PC met daarop een Disk Rescue-programma (of zoiets) en kijk wat je nog van de schijf kan halen.

Groetjes,
Bennie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan