computerexpert
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 jun 2006
Beste Helpmijers,
Ik heb een petitiescript van webmasters.be gehaald en deze naar mijn wensen aangepast. maar nu doet de begin pagina, index.php het en de config.php (de configuratie) het gewoon maar sign.php waar je moet teken doet niks. Ziet iemand een fout?
Ik heb de petitie ook in zijn geheel geupload op het volgende adres: arens.gethost.nl
Als je dan op Teken klik geeft hij een fout in line 27, ik weet alleen niet wat daar fout is.
Ik heb een petitiescript van webmasters.be gehaald en deze naar mijn wensen aangepast. maar nu doet de begin pagina, index.php het en de config.php (de configuratie) het gewoon maar sign.php waar je moet teken doet niks. Ziet iemand een fout?
PHP:
<?php
include 'config.php'; // Databaseverbinding
if($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == 'POST' && !empty($_POST))
{
$aFouten = array();
if(empty($_POST['naam']))
{
$aFouten[] = 'Je hebt geen naam ingevuld';
}
if(empty($_POST['email']))
{
$aFouten[] = 'Je hebt geen email ingevuld';
}
if(count($aFouten) != 0)
{
echo 'De volgende fouten zijn opgetreden: <br /><br />';
for($Fi = 0; $Fi < count($aFouten); $Fi++)
{
echo $aFouten[$Fi].'<br />';
}
echo '<br />Klik <a href="javascript:history.go(-1);">hier</a> om terug te keren';
}
else
{
if(!mysql_query("INSERT INTO petitie (naam,email) VALUES ('".addslashes($_POST['naam'])."','".addslashes($_POST['email'])."')")
{
echo "Er ging iets fout!: ".mysql_error()."";
}
else
{
mysql_query("INSERT INTO petitie (naam,email) VALUES ('".addslashes($_POST['naam'])."','".addslashes($_POST['email'])."')")
echo 'Bedankt om deel te nemen aan de Petitie!<a href="index.php">Terug naar het begin</a>'
}
}
}
else
{
?>
<form action=" <?=$_SERVER['PHP_SELF']?> " method="POST">
Naam: <input type="text" name="naam"><br />
Email: <input type="text" name="email"><br />
<input type="submit" name="verzenden" value="Tekenen">
</form>
<?
}
?>
Ik heb de petitie ook in zijn geheel geupload op het volgende adres: arens.gethost.nl
Als je dan op Teken klik geeft hij een fout in line 27, ik weet alleen niet wat daar fout is.
Laatst bewerkt: