koozie<3
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 sep 2006
Beste,
Afgelopen vrijdag heb ik een klein stukje van de website omgebouwd.
Daarbij zat een query die checkte op een aantal zaken.
- Of het product in de nederlandse toepassing zit
- of het product een bepaald groepsnummer heeft dat meegegeven wordt in de url
de query luid alsvolgt:
SELECT * FROM aanbieding WHERE groep_soort = '#url.ID#' AND siteID = 'NEDE' OR siteID = 'BELG' AND `check` LIKE '1' ORDER BY volgnr
Stel we geven groep_soort het id '1' mee. Op dit moment zouden dan alle artikelen worden getoond die ID 1 hebben en alle artikelen met de toepassing BELG.
Mijn vraag is hoe ik de query zo kan aanpassen zodat alle artikelen die id '1' hebben worden getoond. En deze producten kunnen dan zowel uit BELG alswel uit NEDE komen.
Ik weet dat het iets met haken is maar ik kom er niet uit!
Afgelopen vrijdag werkte alles perfect. (toen had elk artikel id '5'. dit t.b.v. overige items die dan later zouden worden aangepast door een medewerker hier.)
Wie o Wie kan mij helpen?
Alvast heel erg bedankt!
Afgelopen vrijdag heb ik een klein stukje van de website omgebouwd.
Daarbij zat een query die checkte op een aantal zaken.
- Of het product in de nederlandse toepassing zit
- of het product een bepaald groepsnummer heeft dat meegegeven wordt in de url
de query luid alsvolgt:
SELECT * FROM aanbieding WHERE groep_soort = '#url.ID#' AND siteID = 'NEDE' OR siteID = 'BELG' AND `check` LIKE '1' ORDER BY volgnr
Stel we geven groep_soort het id '1' mee. Op dit moment zouden dan alle artikelen worden getoond die ID 1 hebben en alle artikelen met de toepassing BELG.
Mijn vraag is hoe ik de query zo kan aanpassen zodat alle artikelen die id '1' hebben worden getoond. En deze producten kunnen dan zowel uit BELG alswel uit NEDE komen.
Ik weet dat het iets met haken is maar ik kom er niet uit!
Afgelopen vrijdag werkte alles perfect. (toen had elk artikel id '5'. dit t.b.v. overige items die dan later zouden worden aangepast door een medewerker hier.)
Wie o Wie kan mij helpen?
Alvast heel erg bedankt!