Fout in registereditor

Status
Niet open voor verdere reacties.

FireExplosion

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 mei 2006
Yu beste leden ik heb al een tijdje dit irritant probleem telkens ik mijn windows opstart of aanmeld komt er een irritant kadertje van het registery editor het gaat weg als je op nee klikt maar het is gewoon irritant kan iemand mij een oplossing bieden?

Screenshot:

fout8oo.png

p.s:Het kadertje kwam erop nadat ik avast antivirus heb geinstalleerd maar doordat norton2004 erop stond werkte ze elkaar tege heb toen avast eraf gegooid en sindsdien komt dat anoying thing kheb al in registery en al gezete !!!!!:(

Ga eens naar start,uitvoeren,typ hier msconfig druk op enter. Ga naar het tabblad opstarten en kijk of er daar de registereditor tussen staat. En haal dan het vinkje weg en bevestig met toepassen en ok.

Ga ook eens kijken in msconfig onder boot.ini en kijk of er daar geen vinkjes staan.
Ga ook hier eens kijken naar start,alle programma's,opstarten. Staat het daar erbij? Zoja verwijder het dan. Typ vervolgens eens bij uitvoeren regedit open hkey_local_machine ,software,microsoft,windows,currentversion,run en kijk daar in de rechterkant naar de ab pictogrammen of je daar niets vind van userinit.exe of registereditor. Controleer dit ook in msconfig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan