fout in tabblad beveiliging outlook ex.

Status
Niet open voor verdere reacties.

hjan-1

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2003
Berichten
13
WIN-XP. outlook express, bijlage openen. De procedure ken ik maar op tabblad beveiliging is de regel "opslaan en openen van bijlagen etc." grijs incl. de checkbox. Het vinkje kan dus niet weggehaald worden. MKB art.318378 geeft aan:uitvoeren,type sfc/scannow,ok.
reactie: kan file niet vinden. Wie weet het ?
m.vr.gr
hj@n
 
m@rio

Gelijk heb je. ( nieuwe bril ? ) ik probeer het opnieuw.
Bedankt,
hjan
 
m@rio, en al diegenen die kunnen helpen,

Ook jouw scherpe waarneming bracht geen soelaas.
Wel een scan doch zonder resultaat. Aangemeld als beheerder, idem. Vraag gesteld via Dell forum US, idem.
Nu verneem ik dat outl.6 beveiliging de keuze restricted zone ( veiliger ) als instelling gebruikt zou moeten worden ( in tegenstelling tot eerdere versies ) met alle overige opties uit. Microsoft waarschuwt hier tegen.
Beats me brother.
hjan-1
 
hallo,
Het probleem is nog niet opgelost maar ik kreeg een bericht van gj.oomens@somso.den met het volgende.
Ga naar start-uitvoeren, typ regedit, zoek naar:
BlockEveAttachments en verwijder de waarde die daarbij staat. Waarschijnlijk te vinden onder,
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Outlook Express. Ik heb dit evenwel nog niet kunnen proberen aangezien het de pc van mijn zoon betreft, die niet naast me woont.
Zegt dit iemand iets? Nog even geduld, hopelijk kan ik het dit weekend proberen en ik zal zeker laten weten hoe of wat.
hjan
 
Hallo,

Door medische omstandigheden kon ik niet eerder reageren. De mail van gj.oomens@somso.den bracht inderdaad de oplossing. Hulde !

m.vr.gr.
hj@n
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan