Fout in Visual Studio 2008

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0685

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2010
Hallo allemaal,

Ik heb sinds eergisteren Visual Studio 2008 maar nu krijg ik als ik een project wil aanmaken een fout. (Zie bijlage) Hallo allemaal,

Ik heb sinds gisteren Visual Studio 2008 maar nu krijg ik als ik een project wil aanmaken een fout. (Zie bijlage) http://cid-18150dd4c9b65981.office.l...lages/Fout.bmpWat kan ik hier aan doen?

Groeten,

Michaël

P.S. Weet iemand een linkje om Cosmos Userkit voor Visual Studio 2008, als ik hem van de website download krijg ik de fout dat ik Visual Studio 2010 moet hebben maar ik zag een keer op Youtube dat het ook in 2008 kan................
Wat kan ik hier aan doen?

Laatst bewerkt:
Link doet het niet en upload vooral geen bmp's.

O, sorry.
Hier de fout die ik krijg:

C:\Documents and Settings\Administrator.MAISJUL-82BB9B7\Local Settings\Application Data\Temporary Projects\WindowsApplication1\WindowsApplication1.vbproj: The tools version "3.5" is unrecognized.

O, sorry.
Hier de fout die ik krijg:

C:\Documents and Settings\Administrator.MAISJUL-82BB9B7\Local Settings\Application Data\Temporary Projects\WindowsApplication1\WindowsApplication1.vbproj: The tools version "3.5" is unrecognized.

Geen idee eigenlijk. Het eerste wat in me opkomt is dat het .NET Framework 3.5 niet goed geinstalleerd is of corrupt geraakt is. Wat je kan doen is deze opnieuw installeren, je hebt best kans dat het daarmee gefixt word. Zo niet, dan is er iets in je projectbestand misgegaan waardoor VB het niet meer kan lezen. Project opnieuw aanmaken is dan het beste. Mogelijk kun je nog wel de .vb files (designer en code) van het corrupte project gebruiken zodat je niet alles opnieuw hoeft te programmeren. Kwestie van deze files importeren in je nieuwe project.

Opgelost

Het is al opgelost.
Ik heb eerst Professional verwijderd en toen Team System geïnstalleerd en nu doet ie het gewoon!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan