Fout: Isass.exe?????

Status
Niet open voor verdere reacties.

chicko

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2000
Vanmiddag kreeg ik opeens een foutmelding, waarop het volgende bericht volgde (zie bijlage).
Mijn pc starten gewoon vanzelf weer op.
tot nu toe maar 1 keer gehad, maar het is vreemd!!??

Ik had dit al eens eerder gehad met de blaster worm, maar deze heb ik verwijdert.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen
Alvast bedankt
steven

Bijlagen

• helpp.jpg
    helpp.jpg
    19,4 KB · Weergaven: 222
Virus

Wat heb je nu gedaan om het virus te verwijderen?
Ik heb de tool van Symantec laten lopen maar hij vindt het virus niet. Ik heb nochtans hetzelfde scherm dat jij hebt!

Re: Virus

Geplaatst door fred555
Wat heb je nu gedaan om het virus te verwijderen?
Ik heb de tool van Symantec laten lopen maar hij vindt het virus niet. Ik heb nochtans hetzelfde scherm dat jij hebt!

Welke verwijdertool heb je gebruikt? Er zijn inmiddels verschillende varianten van Sasser en Symantec heeft ook verschillende verwijdertools. Lees het volgende topic eens goed door, daar vind je ook links naar diverse tooltjes: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=161970

Vergeet ook niet dat het verwijderen van het virus alléén niet voldoende is. Zolang je de Windows Update niet binnenhaalt komt Sasser voor je het weet opnieuw binnen, zeker indien je geen firewall gebruikt.

Ik heb FXSasser en stinger laten draaien en die vonden ook niets, maar tot nu toe heb ik die eroor niet meer (ff afkloppen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan