Fout LSA Shell

Status
Niet open voor verdere reacties.
Schakel hem eens uit en start de pc opnieuw op.
daarna weer inschakelen, mischien dat het helpt.
 
Hoe belangrijk is het eigenlijk dat de clientpc ook de update KB835732 heeft geïnstalleerd? De client zit toch achter de firewall van de host (?)

Zou het een rol spelen in de internet-delenkwestie?

De client kan alleen nu niet internet op om de update te halen...
 
De Firewall van XP blokkeert je internet waarschijnlijk.

Daarom vind ik de XP-firewall maar nix. Zet de firewall es uit en internet delen aan. Werkt je netwerk nu wel weer volledig? Zo ja, dan weet je het probleem. ;)
 
Voila, ik denk dat het daar ook mee te maken heeft. De firewall van xp vind ik persoonlijk ook maar niks, maar gelukkig zal daar veel verbetering inkomen met de aankomst van SP2. :)
 
FF voor de zekerheid: als ik de firewall uitzet, krijg ik dan niet weldra weer een virus?

En, het komt dan misschien door de firewall, maar ook door die beveiligingsupdate.
 
Andere firewall installeren. :D
Btw...via een firewall krijg je niet zo rap virussen binnen hoor... het werkt eerder omgekeerd... eerst het virus binnen en daarna de 'inbraken' in je pc. Tja, een firewall is tegenwoordig onmisbaar.
 
Norton Internet Security 2004 is onderweg. (Dat had ik al besteld.) Is dat goed? :(

En heb je nog een flauw idee hoe het komt dat ik geen e-mails meer krijg? Het lijkt of 'iemand' mijn postvak IN gekraakt heeft.
 
Dit ging ik net vragen... je hebt toch wel een degelijke virusscanner die up to date is?? Zo ja, dan hoef je voor virussen niks te vrezen.

Wat betreft die mails... toch vreemd.. ontvang je zelfs niks als je een mail naar jezelf verstuurd? Eventjes de server opnieuw instellen? Juiste poorten aangegeven voor inkomende en uitgaande mails??
 
Oja, norton internetsecurity 2004 moet inderdaad voldoende zijn om je genoeg te beschermen tegen virussen en hackers. (Doch.. ben ik niet echt een voorstander van norton) maar wees maar gerust. Wel in acht nemen dat je je huidige virusscanner (indien die norton niet is) wel moet deïnstalleren vooraleer je er norton opzet, want het gebruik van meerdere virusscanners kunnen wel serieus problemen met zich meebrengen.

Alvast Succes:thumb:
 
Hm.. jammer dat je er niet zo enthousiast over bent.

En jammer dat je geen idee hebt hoe m'n e-mailprobleem op te lossen.

Maar wel zeeeeer bedankt voor de hulp tot nu toe.
Allen bedankt!

Geachte moderatoren, moet ik voor het e-mailprobleem in deze thread blijven?
 
Misschien inderdaad beter om een nieuwe topic te openen en in het kort omschrijven hoe je juist je mailclient hebt ingesteld... server, poorten.. etcetera.

Enne,voor de rest.. graag gedaan. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan