Fout melding administratorwachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hertogjan

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2001
Hallo allemaal,

Ik ben wat aan het klooien geweest met mijn laptop i.v.m bestanden delen via mijn netwerk. Maar er is vast iets niet goed gegaan, ik kan niets meer veranderen bij msconfig en kan ook geen systeemherstel meer doen.

Bij alles wat ik wil doen krijg ik een window van windows accountbeheer met de tekst het volgende programma toestaan wijzigingen aan deze computer aan te brengen......hier onder staat geef een administratorwachtwoord op en klik vervolgens op ja om door te gaan] ten eerste heb ik volgens mij geen administratorwachtwoord en kan dit ook nergens invullen maar ik kan het/de programma's ook geen toestemming geven want ik kan alleen op nee drukken ja is niet actief.

Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen

Hoi,
het lijkt wel of jezelf alle rechten hebt afgenomen, dat bewijst maar weer eens dat,voordat je begint te "klooien" zoals je zelf zegt, je beter eerst een systeemherstelpunt kunt maken. Hoe je alsnog een systeemherstelpunt kunt terugzetten kun je hier lezen (Engels met plaatjes)
Succes.

Laatst bewerkt:
Het lijkt idd dat ik totaal geen rechten meer heb, maar bij gebruikers accounts kan ik ook niets wijzigen.

Ik had zeker een herstelpunt gemaakt, maar zoals ik al zij ook daar kan ik niet bijkomen.
Krijg dan weer dat zelfde window dat ik geen rechten heb.

Maar ik zal vanmiddag even de hestel cd erin doen, en kijken als hij het dan weer doet.
Ik laat het nog wel even weten als het is gelukt.

Alvast bedankt voor de reacties

n mijn hertel cd

Hallo allemaal,

Ik zou nog even terug komen over het gebruik van mij herstel cd.
Vreemd genoeg kreeg ik bij het herstellen en dan systeemhertel toch weer een foutcode
(0x000FFF) bij elke datum kreeg ik deze melding.

Daarna de computer maar weer opnieuw opgestart, en wat bleek de laptop was toch nog herstelt..........gelukkig maar.

In ieder geval bedank allemaal voor jullie reactie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan