fout melding bij verzenden mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

kaha

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 feb 2008
Berichten
1
De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Onderwerp 'kraan', Account: 'pop.planet.nl', Server: 'mail.planet.nl', Protocol: SMTP, Reactie van server: '552 4.3.1 Session size exceeds fixed maximum session size', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 552, Foutnummer: 0x800CCC0F

wat kan ik aan deze fout doen krijg dit niet verwijderd .

er staat in postvak uit ook niks meer en ook niet bij verzonden items

thanks hans
 
Verzonden items

Hoi Hans,
ik heb hetzelfde probleem en net een mail gestuurd naar Planet met de vraag om hulp.
Bij mij is eea ontstaan omdat ik via de scanner (Scan to e-mail) iets wilde versturen wat dus te groot is. De vraag is nu...hoe krijg je het weer weg?? heb jij al een idee?

Andy00
 
in postvak uit de mail verwijderen.
daar staat een mailtje met een bijlage dat te groot is om te verzenden
 
in postvak uit de mail verwijderen.
daar staat een mailtje met een bijlage dat te groot is om te verzenden

was het maar zo simpel! Er staat niets in het Postvak uit, alleen bij de weergave van de voortgang kan ik zien dat er een (te groot) mailtje blijft hangen...
 
Ja dan is het iets moeilijke tuurlijk.

Exporteer als je berichten, adressen en je account instelling Je hebt dan een bestand met *.aif extensie) in een map die je aanmaakt (tijdelijk)
Verwijder de email account compleet.
=============================
Maak nieuwe account aan
Importeer email account (*.aif)
Dan heb je een lege nieuwe account.
Probeer een mailtje te verzenden ... als alles werkt
Importeer je terug de oude berichten en adressen
BEHALVE POSTVAK UIT
Beetje omslachtig omdat je dan de import per folder moet doen maar je hebt dan een nieuwe account met niets in je postvak uit dat lijft haperen.

Suc6

Te ingewikkeld? Vraag hulp op afstand via msn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan