fout melding :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.

johan79

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2007
ik kreeg deze foutmelding,weet iemand wat het betekent??
de instructie op 0x10579b97 verwijst naar geheugen op 0x00000028.
de lees- of schrijfbewerking ("read") op geheugen is mislukt.

weet iemand wat dit betekent??
ik heb een hp pc,ik heb hem 1 keer opnieuw geinstalleerd door middel van de herstel dvd die ik moest maken.
daarna vond ik hem al erg traag met in het begin,kan dit met elkaar te maken hebben,ik heb eventueel nog wel garantie maar om mijn gehuegen te laten testen ben ik mijn geheugen weer een tijdje kwijt en dat betekent geen pc,dus wil voor me zelf wel alles een beetje uitsluiten.

Probeer ff een checkdisk te draaien het op je harde schijf waar je virtual memory draait . . . het kan zijn dat er foute sectoren op je harde schijf zijn, waardoor je een memory error krijgt als op dit deel de virtual memory draait.

Met een checkdisk kun je hier op scannen en deze sectoren repareren.

ik weet dat je dat kan doen met : chkdsk
maar soms lees ik ook wel dat je met meer tekens erachter,wat moet ik dan precies invoeren??

en als ik alleen chkdsk uitvoer,als die dan klaar is en voordat ik het kan lezen verdwijnt het scherm al uit beeld,betekent het dan dat het g oed is??

Laatst bewerkt:
Je zou bv kunnen aangeven wat voor PC je hebt - besturingssysteem en zo

Enne...als je nog garantie hebt...naar
de PC boer - ik snap niet dat je daar niet onmiddellijk gebruik van maakt.
Daar ís garantie voor!
Eis een goed werkend apparaat...

Athlon 64 3700+
1 GB DDR SDRAM
Microsoft Windows XP Media Center Edition 2005

Je kunt een checkdisk via Windows Verkenner doen, klik met je rechtermuisknop op je C: schijf en kies de properties (eigenschappen), kies voor Tools en dan Error Checking.
Vink beide opties aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan