fout melding eigenschappen c-schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruudd

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2001
als ik in mij computer en dan met de rechter muisknop,op c of d schijf klik krijg ik deze fout melding.
Iemand een idee hoe ik dit weer goed krijg.
ruud

Bijlagen

• naamloos.jpg
    naamloos.jpg
    26,5 KB · Weergaven: 66
Heb je op dat moment van klikken toevallig ook de verkenner openstaan?

heb niks open staan mijn schijf is in vieren gedeeld,en het gebeurd op alle vier schijven.
ruud

Probeer deze registeraanpassing. Regbestand downloaden naar je desktop, erop rechtsklikken en met ja antwoorden op de vraag of de inhoud geïmporteerd moet worden. :)

Dat is een aardige ikself! Die slaan we even op ;)

Tja, ik ga er vanuit dat het dan wel met alle rechtsklikken mis moet gaan :D

computer voor de zekerheid opnieuw opgestart maar het blijft het zelfde,krijg weer de fout melding en alles slaat weg
En kom weer op het buroblad terug.
ruud

Heb je het rapport al 'ns verzonden naar Microsoft? 9 van de 10 keer helpt dat niet, maar onlangs zag ik op dit forum nog iets voorbijkomen waarin MS adequaat reageerde.

Verder vond ik onder andere dit. Heb je wellicht SP2 in combinatie met een oude Divx-versie?

ik heb geen sp2 en naar mijn weten ook geen Divx-versie,en op cdrom en dvd brander geeeft ie ook de foutmelding.
Snap er niks meer van.
ruud

het is weer klaar nadat ik webherstel heb gedaan is het weer goed.
toch bedankt voor de hulp.
ruud

Tja....voor de zekerheid toch even op virussen en spyware scannen? Online-scans: hier, hier of hier .

Spywarescanners:
Adaware: >KLIK<
Spybot: >KLIK<

Wel eerst updaten alvorens te scannen. :)

Laatst bewerkt:
hij deed het 1 keer goed maar nu niet meer ik ga nu dit proberen.
ruud

Geplaatst door ruudd
het is weer klaar nadat ik webherstel heb gedaan is het weer goed.
toch bedankt voor de hulp.
ruud
:thumb: Kun je misschien iets specifieker aangeven hoe je het hebt opgelost? Hebben anderen er ook wat aan.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan