fout melding op telefoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

patricia1998

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2015
Ik heb mijn telefoon en tablet op dezelfde gmail account gezet. Daarbij kreeg ik steeds foutmelding dus heb ik hem zover kan via instelling als account verwijdert en een nieuw gmail account erop gezet. Nu krijg ik nog steeds een foutmelding dat ik niet aangemeld ben op mijn eerste gmail account. Hoe kan ik mijn gmail account verwijderen van mijn telefoon zonder bestanden te verwijderen?

Ik neem aan dat beiden Android hebben.

Ik weet niet beter dan dat je een tablet en telefoontoestel die aan het verkeerde (gmail etc.) account gekoppeld is alleen met een reset naar fabriekswaarden opnieuw kunt instellen.
Dus je zult (eerst) op de een of andere manier een backup moeten maken van foto's, filmpjes etc. (Mogelijk blijft bewaard wat op de SD-kaart staat, maar ik zou daar niet op gokken: Maak een backup van alle data).

Natuurlijk bedoel ik hier een backup van je Whatsapp dialogen, foto's filmpjes etc., niet een backup van de telefoon/tablet zelf want daar staat dan (natuurlijk) nog steeds het verkeerde account in.

Tijs.

Het is beide android ja. Ik vroeg me alleen af of er ook een andere manier was om het te doen want nu ben je dus ook alle wifi wachtwoorden weer kwijt. En als je veel op andere werkplekken bent is het best wel vervelend als je dat allemaal weer opnieuw moet instellen.

Misschien heeft iemand (anders) een tip waarmee je dergelijke specifieke instellingen kunt backuppen.

Tijs.

Verwijder bij instellingen>accounts het foute account en meld je opnieuw aan met je oorspronkelijke account (account toevoegen met je oorspronkelijk wachtwoord) en schakel synchronisatie in door je accountnaam te selecteren en daar alles aan te vinken bij synchronisatie instelling.
Het zou kunnen helpen als je je telefoonmerk/type en die van je tablet doorgeeft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan