• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Fout melding tijdens afsluiten bestand.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Budel

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2015
Beste,

enige tijd terug heb ik een bestandje gevonden wat ik goed kon gebruiken.
Nu ben ik hier mee bezig om aan te passen, maar zodra ik in het bestand iets invult en daarna op wil slaan krijg ik een fout melding.
Ik wil dit bestand alleen maar gebruiken om gegevens op te slaan en zeker niet via het netwerk.
Kan iemand mij helpen met deze fout eruit te halen.
Ik heb het bestandje hierbij toegevoegd.Bekijk bijlage LogboekOnbeveiligd_1.xlsmBekijk bijlage LogboekOnbeveiligd_1.xlsm
Bij voorbaat dank.

Hallo,

Ik heb van alles ingevuld op diverse plekken en opgeslagen, maar krijg geen enkele foutmelding. Met andere woorden het zou helpen als je aangeeft wat voor foutmelding je krijgt

Beste,

Indien ik op opslaan druk krijg ik de melding van Excel

privancywaarschuwink: in dit document bevinden zich macro's, Active-besturingselementen, informatie over XML-uitbreidingspakketten of webonderdelen

Dan heb je in het vertrouwenscentrum waarschijnlijk "alle macro's uitschakelen met melding" aangevinkt. Kies je voor "alle macro's inschakelen", krijg je de foutmelding waarschijnlijk niet meer

Beste,

inmiddels heb ik het gevonden.
bedankt voor je hulp.
zal de vraag afmelden

gr. Budel

En wat is de oplossing dan? Ik zit met hetzelfde probleem maar kom via de zoekfunctie steeds in dit draadje uit.

De draadtitel kan beter gewijzigd worden in 'Melding bij sluiten bestand'.

heb het bestand moeten kopiëren en een gedeelte van de VBA code moeten verwijderen.
uiteindelijk is het nog niet goed gelukt en ben nu opnieuw begonnen.
wel jammer want ik heb iets te weinig kennis om dit zo te maken.

Gr. budel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan