fout melding

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefboy

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2002
wie kan mij helpen A.U.B ik heb probleem met aan tal programma's zoals de programma van easy computing etiketten als ik die wil installern luk niet omdat ik deze melding krijg16 bits windows subsysteem C:\windows\ system32\ autoexec .nt. het systeenbestand is niet geschikt voor ms-dos-en microsoft windows toepassingen kies sluiten om de toepassing at te sluiten dit krijg in altijd en wat kan ik er aan doen wie weet het of wie kan mij daar mee helpen A.U.B mij pc draai op xp professional
groetjes van stefboy

hallo guushet luk mij niet ik kan wel binnen halen maar krijg niet open wat nu ???? groetjes van stefboy:(

Geplaatst door stefboy
ik kan wel binnen halen maar krijg niet open
Je hoeft het ook helemaal niet te openen. Je moet eerst even kijken of het bestand al aanwezig is op je systeem. Als dat het geval is, staat het in c:\windows of c:\windows\repair. Kopiëer het naar c:\windows\system32.
Als het bestand zich niet op één van die twee locaties bevindt, kun je het gedownloade bestand in c:\windows\system32 zetten.
Daarna nog even met je rechter muisknop op het bestand klikken en bij Eigenschappen een vinkje zetten bij Alleen lezen als dat er nog niet staat.

Guus.

hoi beste guus ik heb het gevonden ik heb het in de map gezet van windows bij repair en ik heb ook vinkje gezet bij aleen lezen maar de probleem blijf het zelfde
wat nu maar je ben toch al bedankt weet u nog wat ik er kan aan doen????

stefboy

in de map windows gezet maar heelaas luk het nog niet
ik weet het niet meer stefanboy

Neem je me nu in de maling? :confused:
Het moet OOK niet in de map Windows. Het moet in de map System 32 die in de map C:\Windows zit.
Zoek daarna je schijf af op autoexec.nt en verwijder alle gevonden exemplaren, behalve dat in C:\Windows\System32.

Guus.

Laatst bewerkt:
hoi beste guus ik Neem u niet in de maling:o wandt als het zo was dan was de probleem al opgelost maar nu heb ik de probleem nog ik heb in de map gezet van systeem32 bij repair en ik heb ook vinkje gezet bij aleen lezen gezet maar niets wil veranderen nogmaals ik Neem u niet in de maling wand het is voor mij niet plezand dat ik mij programma niet kan installeren zelfs de programma van mij scanner en noemt maar op
groetjes van stefboy:o :o :o :o

:D hallo guus je Bend bedankt wand het is mij gelukt
na veel zoeken heb ik het nu wel ik heb het moeten slepen die AUTOEXEC naar de system32 en jahoor het is nu in orden nogmaals bedankt en de beste groetjes van sefboy:thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan