Fout melding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tweetygrunn

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2006
Berichten
34
Sinds een paar weken gebruik ik Avast als antivirusprogramma onder windows Vista. Maar sinds ik die heb krijg ik steeds bij het opstarten de volgende melding

"Er is een fout opgetreden tijdens het laden van C:\ProgramData\SystemMessenger\SystemMessenger.dll
kan opgegeven module niet vinden."

Kan iemand mij vertellen hoe ik dit weg kan krijgen? Of dit eventueel een .dll is die ik opnieuw moet gaan installeren? Ben zelf ook al aan het zoeken geweest en kom steeds bij spyware en dat soort dingen uit.
 
Als ik mag aannemen dat die ene .dll verwijderd is door antivirus/antispyware/antimalware programma's, dan kun je m.b.v. AutoRuns in het tabblad Everything via de 'verrekijker'-knop zoeken op SystemMessenger.dll

Heb je 'm gevonden, dan uitvinken en de pc opnieuw opstarten. De melding blijft dan weg.

Succes,

Tijs.
 
Als ik mag aannemen dat die ene .dll verwijderd is door antivirus/antispyware/antimalware programma's

Op die manier is het inderdaad gegaan, nadat ik avast had geinstalleerd en mijn pc gescant werd kreeg ik daarna tijdens het opstarten van de pc steeds deze melding. Heb je advies opgevolgd en ben de melding nu inderdaad kwijt na het opstarten. En alles werkt nog zoals het hoort. Dus bedankt voor je reactie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan