fout meldingen !?

Status
Niet open voor verdere reacties.

EW001

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2003
hallo,

wie kan mij helpen met het volgende probleem,
wanneer ik aan het internetten ben verschijnt er met grote regelmaat een fout melding in een popupscherm met de tekst:

Er is een fout opgetreden in het script op deze pagina

Regel: 176
Teken: 1
Fout: Object wordt verwacht
Code: 0
URL: http://www........

Wilt u doorgaan met het uitvoeren van scripts op deze pagina ja / nee

deze meldingen kwamen voor het eerst naar voren enkele weken gelden
systemen waarmee gewerkt wordt zijn: wind XP, IE 6.0
wat zou er mis kunnen wezen

Ga in Internet Explorer naar;
Extra>internet opties>Geavanceerd> vinkje neerzetten bij "Foutopsporing in scripts uitschakelen".

Kijk eesn of je IE kan laten herstellen.
Ga naar configuratiescherm>software>IE verwijderen, als het goed is krijg je dan een keuze vewijderen of herstellen.

Voordat je IE gaat herstellen:

Ga naar Internetopties/geavanceerd, en zet een vinkje bij 'foutopsporing in scripts uitschakelen'. Verwijder vervolgens het eventuele vinkje bij 'melding van elke scriptfout weergeven'

Vervolgens ga je naar Start/UItvoeren, en type Msconfig.
Ga naar het tabblad 'Opstarten', en vink Mdm.exe (Machine Debug Manager) uit, wanneer het daar staat.
Klik OK, sluit Msconfig af, en start Windows opnieuw op.

Het vetgedrukte moet je ook nog even doen

Geplaatst door crash
Kijk eesn of je IE kan laten herstellen.
Ga naar configuratiescherm>software>IE verwijderen, als het goed is krijg je dan een keuze vewijderen of herstellen.

Gaat niet lukken in XP

IE herstellen in XP:

Ga naar start en klik op uitvoeren typ (of kopieer en plak) daar in het volgende:

rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection DefaultInstall 132 %windir%\Inf\ie.inf

als je alles goed heb gedaan word er gevraagt om je WinXP CD erin te doen, heb je hem er al ingedaan dan instaleerd Internet Explorer zich zelf weer.

@ Jozo,
ik had die tip ergens gelezen, maar waarschijnlijk niet op de Windows versie gelet.:o

ik heb enkele tips van jullie geprobeerd;

nu kon ik geen mdm.exe vinden in de opstart lijst van de Msconfig !? deze stond er gewoon niet tussen !
zou de mdm.exe geinstalleerd moeten zijn of moet deze alsnog geinstalleerd moeten worden

het opnieuw installeren van IE 6.0 zal niet gaan omdat ik de win XP cdrom niet bezit.

zijn er nog meer mogelijkheden om van dit probleem af te komen?

Laatst bewerkt:
Geplaatst door EW001
het opnieuw installeren van IE 6.0 zal niet gaan omdat ik de win XP cdrom niet bezit.
Je kan IE 6.0 SP1 ook downloaden en installeren en/of op cd zetten.
Hier kan je hem vinden;
http://www.broomeman.com/support/wsiedown.html

Selecteer "opslaan" om de software naar de computer te downloaden en deze later te installeren en/of op cd branden.
Let op grote van het te downloaden bestand kan aardig oplopen.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door EW001
ik heb enkele tips van jullie geprobeerd;

nu kon ik geen mdm.exe vinden in de opstart lijst van de Msconfig !? deze stond er gewoon niet tussen !
zou de mdm.exe geinstalleerd moeten zijn of moet deze alsnog geinstalleerd moeten worden

zijn er nog meer mogelijkheden om van dit probleem af te komen?

Het kan er bij staan maar het hoeft er niet bij te staan. Heb je al wel het vinkje weggehaald bij melding van elke scriptfout weergeven?

Geplaatst door crash

Je kan IE 6.0 SP1 ook downloaden en installeren en/of op cd zetten.
Hier kan je hem vinden;
http://www.microsoft.com/downloads/...cb-5e5d-48f5-b02b-20b602228de6&displaylang=nl

Selecteer "opslaan" om de software naar de computer te downloaden en deze later te installeren en/of op cd branden.
Let op grote van het te downloaden bestand kan aardig oplopen.

:( crash, ook hier moet ik je tegenspreken.
Zo kan je IE downloaden:
http://www.comparison.nl/nb_200303.html#onderwerp_2

Geplaatst door Jozo
Dit is trouwens niet persoonlijk bedoeld hoor ;) :D
Gelukkig maar.
Het was kennelijk laat gister avond of ik wordt oud.:D

Wederom de eerder geplaatste link aangepast.
Ik heb de uitleg+link hier in een tekst bestand op m'n pc staan.:o
Ben zeker vaag aan het zoeken geweest gister avond.

Laatst bewerkt:
Ook een Giga Honourable Senior Member wordt wel eens moe :)

Nog een opmerking, via mijn link krijg je de nederlandse versie van IE

ik heb SP1 voor IE gedownload en inderdaad dit geeft niet het gewenst resultaat.

is het nog aan te raden om het via de link van JOZO te downloaden?

MARIO : volgens mij had ik de vinkjes wel verwijderd maar ik zal het nog eens proberen en dan zorgvuldiger opletten misschien!

Geplaatst door EW001
ik heb SP1 voor IE gedownload en inderdaad dit geeft niet het gewenst resultaat.

is het nog aan te raden om het via de link van JOZO te downloaden?

MARIO : volgens mij had ik de vinkjes wel verwijderd maar ik zal het nog eens proberen en dan zorgvuldiger opletten misschien!

Niet alletwee de vinkjes verwijderen, lees ff goed het 1e bericht van M@rio.

Geplaatst door Jozo
Ook een Giga Honourable Senior Member wordt wel eens moe :)
Zeker, zeker.:)

@EW001,
Ik heb een andere link neergezet, maar pak de link van Jozo maar.
Deze is meteen in het Nederlands.;)

zo uit het geheugen heb het ene vinkje geplaatst en het andere vinkje verwijderd, maar we gaan het nog een keer proberen
ik heb inmiddels het opnieuw geprobeerd maar er komt niets van mdm.exe in het opstart tabblad?

stel dat ik het wel goed gedaan had en de mdm.exe komt nog niet in de lijst voor, wat moet er dan gebeuren?

Laatst bewerkt:
updaten gaat niet omdat er een te nieuwe update aanwezig is.

wat kan ik nog meer doen?
bij het overgaan naar een ander onderwerp van deze site krijg ik ook steeds een fout melding, bij "fout" staat dan "ID wordt verwacht"
waar wordt eigelijk op gewacht of wat mist`tie om het te kunnen zien???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan