JoZ1
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 17 dec 2010
Beste forumgenoten,
Ik ben een programma aan het schrijven dat dat een debug-functie gebruikt.
Het werkt heel simpel: Het programma 'compiled' de uit te voeren code en schrijft deze weg naar Temp. (Het gaat om een Batch-bestand.) Dan opent hij de Batch.
Alles zou moeten werken, maar ik krijg een foutmelding bij de volgende regel code:
Dit is de foutmelding:
Maar dit is niet het enige. Ik kan deze Batch namelijk ook niet verwijderen. Dan krijg ik de volgende foutmelding:
Bij de code:
Ik weet welk proces dit is. Dit is AVG. (Free Edition 2011)
Heeft iemand een oplossing voor deze problemen?
(Trouwens, waar zou ik dit moeten posten, in Visual Basic of VB.NET?)
Ik ben een programma aan het schrijven dat dat een debug-functie gebruikt.
Het werkt heel simpel: Het programma 'compiled' de uit te voeren code en schrijft deze weg naar Temp. (Het gaat om een Batch-bestand.) Dan opent hij de Batch.
Alles zou moeten werken, maar ik krijg een foutmelding bij de volgende regel code:
Code:
Dim writer As New System.IO.StreamWriter(My.Computer.FileSystem.SpecialDirectories.Temp & "\debug.bat")
Dit is de foutmelding:
Kan de aangevraagde bewerking niet uitvoeren op een bestand met een open door de gebruiker toegewezen sectie.
Maar dit is niet het enige. Ik kan deze Batch namelijk ook niet verwijderen. Dan krijg ik de volgende foutmelding:
Kan geen toegang krijgen tot het bestand C:\Users\Jos\AppData\Local\Temp\debug.bat omdat het wordt gebruikt door een ander proces.
Bij de code:
Code:
System.IO.File.Delete(My.Computer.FileSystem.SpecialDirectories.Temp & "\debug.bat")
Heeft iemand een oplossing voor deze problemen?
(Trouwens, waar zou ik dit moeten posten, in Visual Basic of VB.NET?)