fout met Microsoft Internet Explorer: moon0.dll

Status
Niet open voor verdere reacties.

hijack966

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2006
hey mensen,

als ik naar postbank.nl ga en dan mijn inloggegevens invoer, wordt ik zoals gewoonlijk doorgestuurd naar mijn gegevens. Maar halfverwege het doorsturen loopt Microsoft Internet Explorer vast en krijg ik de volgende melding:

wat betekent dit en wat kan ik doen om dit op te lossen??

mvg

hijack966

virus in omloop bij postbank

dit hoorde ik op het nieuws, wat jij heb zou er iets mee te maken kunnen hebben. de postbank heeft een programma geplaatst op de site waarmee je het er eventueel vanaf kan halen. gebruik die scanner en haal het virus eraf. (als het daarmee te maken heb, maar zou het toch maar testen)
bekijk die link goed en bekijk de plaatjes. als je er bent ingetrapt moet je het meteen doorgeven aan de postbank...

maar of het met elkaar te maken heb weet ik niet, misschien dat iemand anders dat weet?

Laatst bewerkt:
Vertel ons of je dat bij elke webpagina hebt of alleen bij de postbank.

Probeer daarnaast ook een andere https:// (=beveiligde) verbinding ergens mee op te zetten, bijvoorbeeld door in te loggen op je live-mail of hotmail-mail account via http://mail.live.com

Vertel ons dus precies onder welke omstandigheden het optreedt en of het onder andere omstandigheden niet optreedt.

Tijs.

Zou best kunnen. Geluk dan dat dat ie vastloopt.
Als dat het niet bkijkt te zijn misschien het volgende:
Over de moon0.dll kan op google niets vinden (nieuw?)
Dat hij bij Pioneer lijkt te horen had je natuurlijk al gezien. En apparaat of i.d. geinstalleerd?
Misschien staat ie in de invoegtoepassingen, mogelijk kun je het dan ook uitzetten.
mvg leo

hotmail doet het wel

ik heb net ingelogd bij hotmail/ livemail en daar heb ik geen problemen mee.

zou toch eens op de site kijken van postbank. er schijnt een virus te zitten. na de inlog procedures vraagt hij om tan codes, alleen na de inlogprocedures geeft hij bij jouw een foutmelding. misschien heeft het met elkaar te maken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan