Fout met opstart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Languh

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2007
Berichten
32
Hallo,

Ik heb wat nieuwe onderdelen gekocht voor mijn pc:

Moederbord, RAM, videokaart en een processor. (en nieuwe DVD brander)

Nu start ik dus mijn pc op, en stel in de bios de goeie bootdevices aan (zet ze op IDE)

(hij gaf eerst de error: Reboot and select proper boot device or insert boot media in selected boot device and press a key)

Dan restart ik en zie ik alleen maar een knipperende _ rechts bovenin. Er gebeurt niets.

Ik doe mijn xp cd er in, en wil dan xp maar opnieuw installeren (was ik toch al van plan)

Hij laat de xp zooi, vraagt of ik wil herstellen of opnieuw wil installeren, ik kies nieuw installeren.

Hij gaat laden, en vraagt dan iets over partitie selecteren uit lijst. Maar er verschijnt geen lijst. als ik dan met pijl naar boven of naar beneden wil gaan (of als ik op enter druk wat ik bij 2e poging deed), dan krijg ik meteen blauw scherm met de mededeling

" er is een probleem gevonden, windows is afgesloten om schade te voorkomen.

Het probleem wordt waarschijnlijk door het volgende bestand veroorzaakt: Setupdd.sys
Page_Fault_m_nonpaged_arae

Als dit de eerste keer is dat u dit scherm met stopfout ziet, moet u de computer opnieuw opstarten. Als het scherm nogmaals wordt weergegeven, Kunt u het beste de volgende stappen uitvoeren :

Controleer of alle nieuwe hardware en software op de juiste wijze zijn geinstalleerd.
Is dit een nieuwe installatie, vraag de leverancier dan of er een nieuwe windows updat is die u nodig heeft.
Als de problemen zich blijven voordoen, Dient u alle hardware en software te verwijderen of uit te schakelen. Schakel bios-geheugenopties zoals caching of het maken van schaduwkopienen uit"

Bij herhalen van dit krijg ik dit scherm opnieuw. Wat kan er mis zijn?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan