Fout met poort 110?

Status
Niet open voor verdere reacties.

vis ta

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 mei 2007
Als ik met outlook express mijn emails probeer op te halen krijg ik volgende foutmelding:

Het maken van een verbinding met de server is mislukt. Account: 'in.telenet.be', Server: 'in.telenet.be', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 10061, Foutnummer: 0x800CCC0E

Ik heb zonet een nieuw emailprogramma als 'emailscanner' geinstalleerd. Ik heb al vanalles geprobeerd maar niks wilt helpen. Wat moet ik doen?

Ik bedoelde natuurlijk een antivirusprogramma. Ik heb Norton Antivirus volledig vervangen door AVG.

Nejh ik heb norton gewoon in het venster software verwijdert. Dat werkte perfect, ik denk dat hij misschien zelf die removaltool heeft gebruikt? Ik heb AVG eerst geinstalleerd zonder emailscanner en dan de emailscannerplugin achteraf.

Nejh ik heb norton gewoon in het venster software verwijdert. Dat werkte perfect, ik denk dat hij misschien zelf die removaltool heeft gebruikt?
Removal tool is te downloaden, ik kan je adviseren deze nog even te draaien. Als je norton via software verwijdert blijft er vaak (semi-)onzichtbaar toch nog achter.

http://service1.symantec.com/SUPPORT/tsgeninfo.nsf/docid/2005033108162039

Ik heb AVG eerst geinstalleerd zonder emailscanner en dan de emailscannerplugin achteraf.

Ben zelf geen AVG kenner (gebruik avast). Heb je tussen het installeren van AVG en de emailscanner nog wel mail binnen kunnen halen, of heb je dat niet getest. :o

Het probleem is nu opgelost. Ik weet niet of de removaltool het hem heeft gedaan of omdat ik mijn computer opnieuw heb opgestart maar in ieder geval hartelijk bedankt.

Ik heb wel nog getest of het kon. Daarmee ben ik gaan zoeken naar de emailscannerplugin in AVG.

Toen ik opnieuw opstarte begon mijn Office enterprise 2007 versie wel opnieuw te configureren. Ligt dit aan het feit dat ik de removaltool heb uitgevoerd.

Voor de rest ben ik zeer tevreden van de emailscanner van AVG. Het gaat veel vlotter dan met norton.

:thumb: top Norton staat bij mij ook niet hoog aangeschreven, zit veel te veel in voor thuisgebruik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan