Fout met Winrar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Firescorpion

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2005
Ik heb nog een aantal rar files op mijn oc staan van een tijdje geleden.
Toen had ik er een wachtwoord op gezet omdat dit (toen nog) een gedeelde computer was, nu wil ik die files weer terug hebben, maar ik weet mijn wachtwoord niet meer :o

Weet misschien iemand hoe ik het wachtwoord eraf kan krijgen ?

Alvast bedankt :thumb:

Ow, dat is minder... :confused:

Maar als ik dat programma gebruiken om die code te kraken, dan ben ik er wel zeker van dat ik alles terug heb...

Mja als dat zolang duurt :(
Vraagt het veel processen van de pc of kan het gewoon op de achtergrond lopen terwijl ik bvb een spel speel ofzo ???

Hangt van een aantal zaken af....

Firescorpion zei:
Ow, dat is minder... :confused:

Maar als ik dat programma gebruiken om die code te kraken, dan ben ik er wel zeker van dat ik alles terug heb...

Mja als dat zolang duurt :(
Vraagt het veel processen van de pc of kan het gewoon op de achtergrond lopen terwijl ik bvb een spel speel ofzo ???

Heb je voldoende geheugen, cpu snelheid, het aantal programma's die je tegelijk hebt draaien enz.

Ja de pc kan het wel aan, maar het prog zelf hangt zich op, zelfs als ik niks doe :confused:

Mja laat het maar zitten, ik gooi het van de computer af en dan WIL ik het niet meer terug zien... ;)

Da's nou jammer.....

Firescorpion zei:
Ja de pc kan het wel aan, maar het prog zelf hangt zich op, zelfs als ik niks doe :confused:

Mja laat het maar zitten, ik gooi het van de computer af en dan WIL ik het niet meer terug zien... ;)

Jij geeft wel snel op.....
3 zaken:
Om rar bestanden te openen kan je 7-zip gebruiken, waarom?
Omdat het gratis is en echt goed....., het is echt stabiel en je kan .rar testen etc.
Arar gebruiken om je rar te repareren, dat kan je downen via eMule p2p filesharing.
Er zijn verschillende progs op de markt om wachtwoorden te kraken....

Succes ermee....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan