Fout Microsoft Word 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daphne82

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2004
Berichten
367
Hallo,

Ik heb vandaag Microsoft Office 2007 voor Thuisgebruik en Studenten geinstalleerd op mijn computer die op XP Home draait.

Nu krijg ik elke keer als ik Microsoft Word afsluit een error! Heel irritant, iemand die weet wat ik hier aan kan doen??

Hier een afbeelding van de fout:
Word.bmp
 
Ik heb sinds kort Word 2007 op mijn laptop met Windows Vista en ik krijg ook 9 van de 10 keer een foutmelding na het sluiten van Word.

Dat is deze:
674f54e1936fcf5204705e71b7e45bcc.jpg



Is iemand bekend met dit probleem?
Alvast bedankt.
 

Bijlagen

  • foutmelding word 2007.jpg
    foutmelding word 2007.jpg
    16,3 KB · Weergaven: 111
Mijn foutenrapportje:

Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH
Naam van de toepassing: WINWORD.EXE
Versie van toepassing: 12.0.6308.5000
Tijdstempel van toepassing: 47e547c5
Naam van foutmodule: hpz3r5ha.dll
Versie van foutmodule: 61.71.246.0
Tijdstempel van foutmodule: 460a27bd
Uitzonderingscode: c0000005
Uitzonderingsmarge: 000467e8
Versie van besturingssysteem: 6.0.6001.2.1.0.768.3
Landinstelling-id: 1043

Aanvullende informatie over dit probleem:
LCID: 1043
Brand: Office12Crash
skulcid: 1043

Lees onze privacyverklaring:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=50163&clcid=0x0413
 
Hetzelfde probleem hier

Sorry, heb niets toe te voegen, alleen dat ik sinds een paar weken (gebruik Word2007 nu ruim 1 jaar) dezelfde foutmelding krijg bij afsluiten. De hele tijd.
 
Als je Norton VS hebt, zet onder opties realtime scan de offiice scan optie aan, probleem opgelost.
 
Nee, ik heb geen Norton. Dus dat is het ook niet. Kan het ook in AVG zitten? Dat is het enige wat ik heb.
Heb er nog steeds last van, 9 van de 10 keer dat ik Word afsluit.
Nog meer tips??
 
Hallo,
Deze foutmelding bij het afsluiten van de Office 2007 producten heb ik ook. Door de HP printer NIET als standaard printer in te stellen, verdwijnt deze foutmelding en sluit en de programma's gewoon af.
Zo is het mij. Alleen kan ik bij HP niks vinden over een nieuwe driver of zo, terwijl ik een vrij nieuwe printer heb.

Hierboven is reeds de foute dll aangegeven en die komt van HP (hpz3r5ha.dll)


Succes
Henk
 
Laatst bewerkt:

Bij mij verschijnt de fout ook niet meer, nadat ik een andere printer standaard heb gemaakt. Ik had dezelfde fout ook bij het opslaan als PDF.

Eigenlijk is deze oplossing niet goed, het maskeert de fout. Zo krijgen microsoft en/of HP niets meer door (foutrapporten of klachten). Als je googelt dan stikt het van de problemen met de hierboven genoemde driver. Er zijn ook sites bij die suggeren alle HP software te deinstalleren en alleen de noodzakelijke HP driver te installeren. Heb ik nog niet geprobeerd.
 
Bedankt! Volgens mij is het nu bij mij ook opgelost.
Enige nadeel is dat je nu als je iets gaat printen even de printer moet kiezen.
Maar printen doe ik minder vaak dan Word afsluiten, dus het scheelt toch.
 
Word wordt afgesloten (door Vista???)

Goedendag mensen,

ik heb jullie problemen gelezen en het mijne lijkt erop maar wijkt toch af. Ik krijg de foutmelding niet als ik Word afsluit, maar als ik hem net geopend heb en in een document bezig ben. Ik kan dus totaal niet meer met Word werken. Sinds vandaag heb ik dit probleem terwijl ik Word al een flinke tijd gebruik. Een poosje geleden had ik exact hetzelfde probleem met Explorer (die kon ook niet meer werken)
Weet iemand hoe ik dit oplos? Ik heb voor de zekerheid de pfdcreator als standaard printer aangewezen, hoewel ik een Canon gebruik en geen HP. Maar het helpt niet. Ook het programma van Microsoft dat ik kon downloaden (service pakket) helpt niet... Weet iemand raad?????
Ik heb de indruk dat het een Vista probleem is..... Ik gebruik de Home edition. (Basic, geloof ik)

Alvast bedankt,
Tim
 
ga naar start - uitvoeren en tik in "windows /a" (zonder de "")
word wordt dan weer ingesteld op standaard en laadt dan geen invoegtoepassingen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan