Probleem bij een kennis.
Na de installatie van Norton Internetsecurity 2005 werk eigenlijk alles prima. Eén probleem komt wel voor sinds deze installatie. Kort na het opstarten van de computer verschijnt er een schermpje met in de blauwe balk de tekst: "Microsoft Outlook".
In het scherm staat verder: "Er is geen standaard-e-mailclient geïnstalleerd of de huidige e-mailclient kan niet voldoen aan het berichtverzoek. Start Microsoft Outlook en stel deze toepassing in als de standaard-e-mailclient.
Voor mijn mail gebruik hij Outlook Express en niet Outlook. Dit staat wel als onderdeel van Office 2000 op zijn PC.
Wie weet een oplossing. Een zoektocht op diverse forums en de sites van Microsoft en Symantec heeft bij mij geen oplossing opgeleverd.
Na de installatie van Norton Internetsecurity 2005 werk eigenlijk alles prima. Eén probleem komt wel voor sinds deze installatie. Kort na het opstarten van de computer verschijnt er een schermpje met in de blauwe balk de tekst: "Microsoft Outlook".
In het scherm staat verder: "Er is geen standaard-e-mailclient geïnstalleerd of de huidige e-mailclient kan niet voldoen aan het berichtverzoek. Start Microsoft Outlook en stel deze toepassing in als de standaard-e-mailclient.
Voor mijn mail gebruik hij Outlook Express en niet Outlook. Dit staat wel als onderdeel van Office 2000 op zijn PC.
Wie weet een oplossing. Een zoektocht op diverse forums en de sites van Microsoft en Symantec heeft bij mij geen oplossing opgeleverd.