Fout na installatie xp sp2

Status
Niet open voor verdere reacties.

XXlerator

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2004
Hallo, ik heb net mijn pc opnieuw geinstalleerd want dat was wel weer nodig.

Na de installatie wil ik mijn d schijf openen en krijg de volgende fout:

Windows kan het bestand Recycler\5-6-7-61-100021542-100018847-100011355-1428.com niet vinden. Controleer of u de naam naam juist hebt ingevoerd en probeer het daarna opnieuw.

Ik heb de pc al opnieuw geinstalleerd maar krijg daar dezelfde fout. Ook bij mijn e schijf.

mijn c schijf opent hij wel.

Heb op google al gekeken maar kan de fout niet vinden. In verkenner kan ik overigens wel de d en e schijf openen.

Alvast bedankt,

De drivers kan je meestal op internet opzoeken.

De drivers kan je meestal op internet opzoeken.

Daar heb ik serieus nog nooit van gehoord, windows xp installeerd normaal gesproken altijd zelf mijn maxtor interne schijven (inmiddels al 5 jaar oud) dus welke type enzo het is weet ik ook niet.

Is der iets anders wat ik hier aan kan doen? is het een xp fout? hd fout? gaat mijn hd kapot?

Met PC Wizard kan je er achter komen wat voor HD erin zit. Maar het zou inderdaad ook kunnen dat je HD kapot is... Kijk anders even of alles goed aangesloten zit van binnen.

Ga via de verkenner naar de D schijf (hopelijk werkt dit wel). Zorg ervoor dat via mapopties verborgen mappen zichtbaar zijn.

Verwijder dan de recycle bin.

Met PC Wizard kan je er achter komen wat voor HD erin zit. Maar het zou inderdaad ook kunnen dat je HD kapot is... Kijk anders even of alles goed aangesloten zit van binnen.

Nouja, verkenner kom ik wel op de D en E schijf dus ik vind het een aparte fout

Maar de conclusie is dat mijn hd dan waarschijnlijk aan het kapot gaan is ?

Ga via de verkenner naar de D schijf (hopelijk werkt dit wel). Zorg ervoor dat via mapopties verborgen mappen zichtbaar zijn.

Verwijder dan de recycle bin.

ja dit kan ik inderdaad, via de verkenner maar kan dus de recycle bin niet vinden, kan dat een probleem zijn?

Als ik de naam van die HD niet weet kan ik ook de drivers niet vinden:confused:.

Als ik de naam van die HD niet weet kan ik ook de drivers niet vinden:confused:.

Ik snap niet wat je met drivers bedoeld, krijg jij bij je hd drivers ? deze schijf is al 5 á 6 jaar oud... ik heb bij geen enkele harde schijf drivers gekregen

Ik snap niet wat je met drivers bedoeld, krijg jij bij je hd drivers ? deze schijf is al 5 á 6 jaar oud... ik heb bij geen enkele harde schijf drivers gekregen

Dat is waarschijnlijk niet het probleem, dus laat maar:).

Laatst bewerkt:
Oke, iemand nog ideeen ? of is mijn hd gewoon naar de .... aan het gaan ?

Heb je in mapopties wel aangegeven dat verborgen bestanden zichtbaar moeten zijn?

Ja maar ik kan mijn prullenbak niet vinden :S

Recycle bin of prullenbak allebei niet... misschien is dat het fout, dat hij die niet geinstalleerd heeft ?

Probeer dit eens:

Ga in verkenner naar: Extra > mapopties > weergave.
Haal 't vinkje weg bij: "Beveiligde besturingssysteembestanden verbergen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan