fout na Windows Genuine

Status
Niet open voor verdere reacties.

burak1992

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 jun 2008
Berichten
3
ik heb een paar dagen terug per ongeluk Windows Genuine geupdated. Het is me gelukt om hem weer te verwijderen maar nu heb ik een probleem. Mijn pc gaat trager en ik kan niet meer van het internet downloaden.:eek: KAN IEMAND MIJ HELPEN
 
het gaat hier dus waarschijnlijk over een illegale versie van xp waar de updates uitgeschakeld waren...

Ik heb daar persoonlijk geen problemen mee :p al draai ik wel geen illegale OS

krijg je ook een bepaalde melding dan qua fout?
 
Alleen dat mijn pc wat slomer gaat en dat ik niet van het internet kan downloaden/
 
Alleen dat mijn pc wat slomer gaat en dat ik niet van het internet kan downloaden/

ok geen reactie of windows illegaal is of niet :p
ik zal je evengoed proberen te helpen hoor :D

en wat bedoel je met downloaden van het internet?
je kan dus wel surfen maar niet bijvoorbeeld een minibestandje afhalen zoals een ondertitel, install,... ?

Hoe heb je dan windows genuine verwijderd?
dat kan belangrijk zijn
---

systeemherstel ook al geprobeerd?
 
ok geen reactie of windows illegaal is of niet :p
ik zal je evengoed proberen te helpen hoor :D

en wat bedoel je met downloaden van het internet?
je kan dus wel surfen maar niet bijvoorbeeld een minibestandje afhalen zoals een ondertitel, install,... ?

Hoe heb je dan windows genuine verwijderd?
dat kan belangrijk zijn
---

systeemherstel ook al geprobeerd?[/QUOTE

met downloaden van het internet bedoel ik bestanden downloaden zoals muziek, limewire
Ik heb windows genuine verwijderd door de bijbehorende bestanden op te zoeken van windows genuine zoals paar ddl bestan en een exe. bestand bij windows/system32

Hoe doe je systeemherstel???
 
de manier waarop jij wga hebt verwijdert is niet echt de goede denk ik...

gewoon zoeken naar windows genuine advantage en dan verwijderen kan nooit goedkomen!
windows heeft heel veel slechte kanten (al begin ik nu de beter kanten te zien met mijn eindelijk goed werkende vista :D) maar ik denk wel dat windows zich tegen zoiets beveiligd heeft :confused:

de manier hoe je windows genuine advantage had moeten verwijderen was hier uitgelegd.


systeemherstel ik je instellingen terugzetten naar een datum dat de pc nog wel goed werkte...

jij moet zelf wel die datum weten, in jouw geval zal dat dan zijn voor het updaten...

ik heb de handleiding al gevonden voor systeemherstel in xp:thumb:



Terugzetten van een eerder gemaakt herstelpunt.

Voor het terugzetten van een herselpunt start u eerst het programma systeemherstel op. (Fig: 1)

* U drukt op start.
* U gaat naar programma's.
* Vervolgens gaat u naar Bureau Accessoires.
* Dan gaat u naar Systeemwerkset.
* En vervolgens klikt u op "systeemherstel" om het programma op te starten.


hier kan je de hele tutorial vinden(beetje naar beneden scrollen)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan