Fout op de pagina bij hyves, help!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jilko

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 apr 2009
Berichten
4
Ik zit sinds een aantal maanden op hyves alleen op mijn computer geeft hij constant fout op de pagina aan. Ik kan wel iets zien op mijn scherm maar iets veranderen of plaatsen ho maar. Op een andere computer heb ik hier geen last van. Nu heeft een medewerker van hyves mij al getracht te helpen alleen dat lukt maar niet, bij hyves is dus geen probleem. Ik heb Windows Vista en daar zit waarschijnlijk het probleem. Ik heb de beveiligingen van mijn laptop al op standaard gezet, ook verwijder ik 2x per dag de tijdelijke internet bestanden en de cookies. Alleen de fouten op de pagina blijven. Wie kan mij helpen??????
 
ben je administrator van je pc?

welke internet browser gebruik je firefox IE anders?

voeg anders hyves toe aan vertrouwde sites.
 
firefox

Ja ik ben administrator. Ik heb (alleen) firewall geen firefox. Alles is ingeschakeld. Ik heb alleen bij hyves dit probleem. Bij myspace, marktplaats enzo heb ik dit probleem niet. En hyves staat als vertrouwde pagina in mijn computer. Ik heb Mozilla (Firefox) even geprobeerd alleen daarmee werkt het ook niet.
 
Laatst bewerkt:
- draai eens ccleaner (als je dat al niet altijd doet)

- installeer eens IE8 als dat nog niet gebeurd zou zijn...
 
Alles gedaan Java?

Ik heb alles gedaan wat jullie gezegd hebben. Je raad het al. De problemen blijven. Ik denk steeds meer dat mijn java script het probleem is. Wat kan ik daar an doen?
 
ik denk dat je java bedoeld.

java script is een programmeer/webdesign taal :p

java updaten op java.com?
 
Java

Ik heb de nieuwste Java update al.
Met firefox als browser ging het 1 dag goed en toen waren de problemen er weer.
Het blijft een moeilijk geval.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan