Fout op de pagina bij Twitter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als het een fout op de pagina van twitter.com is dan kun je daar zelf weinig aan doen

Bedankt voor je reactie. Ik heb navraag gedaan bij twitter, maar geen reactie teruggehad. Het vreemde is dat ik die foutmelding alleen op 1 pc heb en niet bij andere pc's die ik gebruik. Dus als iemand een oplossing heeft?

Vermoedelijk een verschil in browsers dan op je computers.

Toevallig degene waarbij je de foutmelding krijgt via Internet Explorer 8 of lager bekeken?

Waarschijnlijk wel, ik dacht 7 (maar hoe kun je dat het snelste zien? Ben daar niet zo handig in).

ik heb Internet explorer 8 erop gezet, hoger kon niet omdat ik windows xp heb. Is dat dan het probleem? Want het probleem is nog niet opgelost, zag ik net

Laatst bewerkt door een moderator:
Het kan goed zijn dat een bepaalde javascript functie in die browser versie niet het verwachte resultaat geeft.
Dan wordt er een foutmelding gegeven.

Zolang het de functie van de website niet beïnvloed zou ik me hier niet erg druk om maken :)

OK, maar als ik bij Twitter op "volgers" klik, dan wordt die functie niet geopend. Ik dacht dat dat probleem werd veroorzaakt door die foutmelding. Klopt dat?
Alvast bedankt voor reacties!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan