fout op de pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

charley1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2003
Berichten
3
Hallo mensen,

Pas geleden is mijn windows xp opnieuw geinstalleerd en heb nu problemen met sommige linken/koppelingen.
Steeds als ik een koppeling of een link op internet wil openen, krijg ik te zien onder in mijn balk:
Fout op pagina!(en een geel driehoekje met zwart uitroepteken)

Wie weet wat er aan mankeert?

bvd Jeannette:thumb:
 
Aan jouw pc mankeert niets.
Het probleem zit in een script op de pagina die je bezoekt, dus daar kan je zelf niets aan doen.

Greetz : Jer:cool:en.
 
reactie

Hallo Jeroen,

Dat denk ik niet dat het aan de site ligt, want ik heb het bijna op iedere site en op bijna elke link die ik toegestuurd krijg. Ik denk dat het iets met mijn beveiligingsprogramma te maken heeft.
gr JEannette
 
Neem aan dat je internet explorer gebruikt, als dat driehoekje je echt irriteerd kan je het volgende misschien doen:

ga bij internet explorer in het menu'tje bovenaan naar " extra ".
ga vervolgens naar " internet opties " .
ga naar tabblad "geavanceerd " .
scroll een eindje naar beneden tot je bij " surfen " komt.
Zet een vinkje bij " foutopsporing in scripts uitschakelen " .

als het goed is moet je dan geen last heben van irritante driehoekjes :) bij mij werkte het tenminste wel. Succes :thumb:
 
fout op pagina 3

Hoi Borrelnoot,

Bedankt voor je reactie! :thumb: ik vind de driehoekjes niet irritant maar ik kan zo weinig openen.
Ik kan bijvoorbeeld geen spelletjes meer spelen.
Ik heb je advies opgevolgd, maar nu geeft hij aan dat de pagina gereed is, maar met fouten op de pagina, maar ik kan het nog steeds niets openen.
Ik hoop dat iemand nog een idee heeft wat dit kan zijn!
gr JEannette
 
ok je kan dus nog geen spelletjes spelen.. Misschien kan je proberen de flash player en de shockwave player te updaten ( http://www.adobe.com/ , aan de linkerkant zie je get flash player, scroll je ff naar onderen, dan zie je vanzelf get shockwave player ). Zorg wel dat als je een oude vesrie op je pc hebt, dat je die helemaal eraf haalt. Daarnaast ook een wat nieuwere versie van java kan helpen ( www.sun.com ). Verder dan dit kom ik niet, of zou je door moeten verwijzen naar een andere browser. Maar misschien heeft iemand nog tips :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan