Fout op mijn pagina? meerdere vensters openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

motower

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2004
Hoi, ik heb een site gemaakt waar op een pagina verschillende tekstlinks staan die meerdere browservensters tegelijk openen. Iemand hier heeft mij daar geweldig mee geholpen en als ik de site zelf controleer dan doen alle links het netjes. Ook op twee andere computers heb ik het in IE en Firefox geprobeerd en het werkte prima.
Maar .......... nu zei iemand dat niet alle vensters geopend worden als je op een link klikt, maar maar eentje ????

Om het wat duidelijker te maken hier de link:

http://www.ooglaseren.nl/ogen_laseren/keuze.htm

Als je dan op een van de links van de provincies klikt dan is het dus de bedoeling dat er meerdere vensters tegelijkertijd geopend worden.
Omdat het bij mij werkt kan ik niet nagaan waar het aan ligt dus als iemand mij kan helpen, heel graag!!!

bij mij werkt het ook (safari, mac os x 10.4), ik wil alleen even zeggen dat ik het onwijs irritant vind dat er in 1x 5 vensters extra bij zijn. Maar de fout zit hem denk ik dat die gene geen java heeft / of niet aan heeft staan.

Laatst bewerkt:
O.k. dan! Heb ik gechecked met degene waar het niet werkt (start-config-int.opt-beveil.-aangep.niveau), maar daar stond precies alles in- en/of uitgeschakeld als op mijn computer ........ Hmmm?

Laatst bewerkt:
Mmmm.....

Sorry - just my 2 cents - maar waar maak je je druk om ??
Ik denk dat je bezoekers echt blij zijn als ze niet openen ..
10 vensters tegelijk ?? Als er 1 geopend wordt hebben veel al een popup-killer
actief - laat staan 10. :evil:
Als ik bezoeker zou zijn zou ik die site verder mijden als wat !!!!
Ik vind het een echt slechte vorm van bezoekersvriendelijkheid en hoop het niet te
op andere sites tegen te komen..

Verder is uw site PRIMA opgebouwd en verzorgd .. proficiat...
vr. groet wim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan