Fout op pagina, niet werkende buttons?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Puckje

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2008
Help,

Ik als niet computer-kundige heb wat software verwijderd van mijn computer en nu loop ik tegen het volgende probleem aan:

Als ik internet explorer open en naar een site ga:
- geeft hij de pagina's maar deels weer
- gebeurt er niets als ik na het intypen van een wachtwoord op een pagina op enter druk (buttons lijken dus niet te werken)
- zegt hij bij Gmail dat ik in HTML view moet openen, want bij standard view is mijn pagina wit
- zegt hij bij sommige sites onder in de balk 'fout op pagina'.

Wie o wie weet wat ik gedelete heb dat ik had moeten laten staan?

ps. In eerste instantie kreeg ik het volgende als ik Internet explorer opstartte:
Tijdens invoegtoepassing van dit bestand is er iets fout gegaan: googletoolbar4.dll
Toen ik die weer had geinstalleerd kreeg ik dezelfde melding met googletoolbar2.dll. Dat doet hij ondertussen niet meer, maar de pagina's zijn nog steeds niet compleet.

Welke software heb je verwijderd?

Probeer dit eens:

Open IE, ga naar het menu extra>>>internet opties>>>tablad geavanceerd en klik op Standaardinstellingen herstellen.

Start daarna IE eens opnieuw en kijk of het beter is.

Grtz.

Welke software heb je verwijderd?

Probeer dit eens:

Open IE, ga naar het menu extra>>>internet opties>>>tablad geavanceerd en klik op Standaardinstellingen herstellen.

Start daarna IE eens opnieuw en kijk of het beter is.

Grtz.

Ik heb het geprobeerd, maar helaas verander dat niets. Ik weet helaas ook niet meer wat ik allemaal verwijderd heb. Heeft het zin om de softwarelijst van mijn laptop te vergelijken met die van de niet goed werkende desktop om te zien of er direct al zichtbaar is wat er mist?

Probleem in google script object

Bij het opstarten van IE geeft hij de melding dat er een probleem is met de invoegtoepassing en dit is een active x besturingselement. Kan een active x achtig iets gedelete hebben?

Systeemherstel

Als ik systeemherstel selecteer opent een nieuw venster met die naam, maar daaronder is alles grijs :o((

Welke versie heb je van IE?
Kun je geen upgrade doen naar een hogere versie om zodoende de problemen op te lossen nu systeem herstel geen uitkomst biedt?

Grtz.

Problem solved!!

Nieuwe versie van IE werkte niet, maar systeemherstel is uiteindelijk wel gelukt. Ik delete niets meer, dat is zeker.... :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan