fout op pagina van de modem zelf

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikkuhmarijke

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2008
hey,

ik zit met mijn handen in mijn haar, want dit snap ik niet.

ik heb een laptop met de besturing van windows vista.
op deze laptop ben ik draadloos gaan internetten via de linksys-router wrt54g.

alles gaat goed, maar ik wil mijn netwerk beter beveiligen. ik weet dat ik dit kan doen via de pagina van de modem. deze kan ik bereiken via 192.168.1.1.
op de pagina kan ik ook komen. maar dan komen de problemen.:(
IK KAN OP GEEN EEN SUBMAPJE KLIKKEN, WANT DAN KAN HIJ "DE WEBPAGINA NIET VINDEN"

ik heb de firewall al uitgeschakeld en nog hou ik dit probleem. :evil: door dit probleem kan ik dus niet bij het mapje van wireless of security. het enigste waar ik in kan komen is in het eerst mapje setup.:confused:

kan iemand mij helpen, want nu ben ik niet veilig en dat bevalt me niet.

alvast bedankt,

marijke

Heb je bedraad hetzelfde probleem ? Modem al eens uit en weer aan gedaan ?

heb ik al gedaan

hey,

dit alles heb ik ook al gedaan. zelfs bedraad kom ik niet verder dan de eerste pagina die je dan te zien krijgt.

zelf weet ik ook wel iets van internet enzo af, maar hier snap ik dus echt niks van. waarom kom ik wel op de site van het modem, maar kan ik verders nergens in komen.
:evil::evil::evil: daar word ik dus echt pissig van!!

router resetten? of de stekker van de router eruit halen en er weer in stoppen

werkt ook niet

heb ik ook al verscheidenen keren geprobeert. het is juist gekomen nadat ik dit heb moeten doen voor mijn laptop. hierna kon ik niet overal meer in.

maar bedankt dat jullie meedenken.

Doe eens cookies en temp-internet files legen.
Dit is een optie van internet explorer, onder extra, internetopties, dan onder Browsergeschiedenis de knop "Verwijderen".

helaas

helaas,

dit heeft ook niet geholpen.

weet er anders iemand hoe ik mijn draadloos netwerk op een andere manier
heel veilig kan beschermen??

Router reseten.

probeer nog is de router een koude start te geven, stroom er af, resetknop indrukken. na 5 seconden ingedrukt houden de stekker er in, in nog ingedrukt houden, hou dit 30 seconden vol. laat reset los. haal de stekker uit het stopcontact. 5 seconden wachten en er wer in.
wanneer je adsl heb zou je alle instellingen van proveider opnieuw in moeten voeren. alles is er nu uit.
als de pagina nog niet werkt. dan zou de router kadus zijn, lijkt mij. :confused:
maar deze manier reset je de hele router helemaal...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan