fout op pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

tonny

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Hallo allemaal

Ik heb op mijn pc windows xp staan, maar als ik de startpagina open geeft hij links onderaan gereed maar met fouten op de pagina
Als ik op mijn pc bij een andere geruiker kijk, dan geeft hij die melding niet, wat is er fout met mijn instelling of is er iets anders mis, ik gebruik ook zonealarm en die heb ik er al een keer af gegooid maar hij blijft er mee komen.
ik heb hem al met ad-aware gescanned en voor zover ik weet is hij virusvrij, kan iemand mij zeggen wat er fout is.

Groetjes Tonny

Volgende items aan / uitvinken.

Bijlagen

• fout op pagina.jpg
    fout op pagina.jpg
    52,9 KB · Weergaven: 42
Hallo,

Ik heb die vinkjes uitgezet, maar hij blijft komen met die melding, hij kan iets niet downloaden van die pagina, dus ben ik bang dat ik een bestandje of iets dergelijks mis in mijn pc, kan dat?
Ik heb voor twee terug het netsky virus gehad, en die heb ik kunnen verwijderen, kan daar iets mee verwijderd zijn?

Groetjes Tonny

Hallo,

ik heb de IE-fix gedaan, en hij gaf veel fouten aan, ik heb mijn xp-cd erin gedaan, met veel moeite kon ik de bestanden vinden die hij vroeg, maar nog steeds geen goede pagina, dus ik ben bang dat de explorer eraf moet en ik heb daar te weinig verstand van om dat te doen.

groetjes Tonny

Wel opnieuw opgestart na iefix ?

Netsky Removal Tool gedraaid ?

Hallo,

ik heb die url aangeklikt, maar er staan er zoveel op, dat ik niet weet welke ik moet hebben, ik heb er denk ik te weinig verstand van, ook merk ik dat mijn pc erg traag is geworden en ik keek bij taakbeheer en dan bij processen en daar staat onderaan bij niet actieve systeemprocessen dat hij tussen de 94 en 99% cpu gebruikt en 20 kb geheugen, moeten die ook verwijderd worden?

groetjes Tonny

Op de symantec site even naar beneden scrollen tot de regel:
1 Download the FxNetsky.exe file from: ......................

het is gelukt, ik heb de tool gevonden en de pc gescanned en er was geen netsky virus aanwezig.
ik zag onderaan ie-fix dat je hem kunt re-installeren, maar dat vind ik erg eng om te doen, als het mis gaat doet niets het meer ben ik bang voor, dus laat is het maar zo, sommige pagina;s zijn niet goed te openen.
Maar het vreemde is als ik naar een andere gebruiker ga heb ik dat probleem niet en die zit op dezelfde pc, dat vind ik zo vreemd

groetjes Tonny

Hallo,

Ik heb mijn pc voor zover ik het nu kan bekijken weer voor elkaar,
ik heb hem met systeemherstel een maand terug gezet, en geeft hij die melding niet meer, en kan ik de pagina's weer openen zonder dat er een gedeelte wegblijft.
Ik had systeemherstel al eerder een week terug gezet, maar durfde niet zover terug, maar nu blijkt toch dat het werkt.
bedankt allemaal voor jullie hulp.

groetjes Tonny

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan