Als mn pc opstart krijg ik de melding dat er schijfcontrole gaat plaatsvinden. Hij controleert dan alleen schijf D. Na 8 % van stap 1 van 3 stopt ie, en start Windows op. Dan kan ik zonder problemen werken en ook schijf D benaderen.
Maar de schijfcontrole blijft plaatsvinden iedere keer als ik de pc opstart.
Nu heb ik Tuneup DisDoctor laten draaien; die vindt geen problemen.
Ik heb via EIGENSCHAPPEN van D de diskcontrole gestart, maar die geeft aan dat ie de schijf niet kan controleren en stopt de actie.
Hoe kan ik nou toch die schijf controleren en evt. laten repareren? Zijn er nog goede krachtige proggies voor?
Ik heb even in het logbestand gekeken en vindt daar deze (zie bijlage) melding heel vaak. Heeft er vast mee te maken. Ik hoop dat iemand me verder kan helpen.
Maar de schijfcontrole blijft plaatsvinden iedere keer als ik de pc opstart.
Nu heb ik Tuneup DisDoctor laten draaien; die vindt geen problemen.
Ik heb via EIGENSCHAPPEN van D de diskcontrole gestart, maar die geeft aan dat ie de schijf niet kan controleren en stopt de actie.
Hoe kan ik nou toch die schijf controleren en evt. laten repareren? Zijn er nog goede krachtige proggies voor?
Ik heb even in het logbestand gekeken en vindt daar deze (zie bijlage) melding heel vaak. Heeft er vast mee te maken. Ik hoop dat iemand me verder kan helpen.